۰
plusresetminus
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها

تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۶
به گفته معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، هرگونه خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه های عمومی و تخصصی ممنوع است.
ممنوعیت هرگونه خرید و فروش مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها
به گزارش حافظ خبر، مهرداد شریفی گفت: تمامی متقاضیان واجد شرایط می توانند با ورود به درگاه ملی مجوز ها به آدرس https://mojavez.ir و سامانه صدور پروانه ها و مدیریت اطلاعات موسسات به آدرس https://parvaneh.behdasht.gov.ir بدون واسطه و به صورت قانونی نسبت به اخذ مجوزهای درمانی اقدام کنند.

او افزود: در صورت مشاهده از خرید و فروش غیرمجاز مجوز و سهام مراکز درمانی، بیمارستانها، مراکز جراحی محدود و درمانگاه های عمومی و تخصصی، برخورد قانونی لازم انجام می شود.

دکتر شریفی با اشاره به اینکه فعالیت هر مرکز یا موسسه درمانی بدون اخذ مجوزهای لازم، قانونی نیست و از فعالیت آنها جلوگیری می شود، ادامه داد: توسعه اشتغال در بخش سلامت، در چارچوب قانون و مقررات و با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حال انجام است.

این مقام مسوول در دانشگاه با بیان اینکه صدور پروانه های بهره برداری این موسسه ها در اداره ارزیابی و صدور پروانه های معاونت درمان انجام می شود، ادامه داد: وظیفه این اداره، قانونمند کردن فعالیت مراکز و موسسات درمانی از طریق صدور پروانه های مربوطه و انطباق آنها با قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است که در 30 ماه گذشته نیز 890 پروانه جدید موسسات درمانی در شیراز و شهرستان های استان صادر شده است.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۰۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما