۰
plusresetminus
داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس  :

مجلس خبرگان مسیر گفتمان سازی انقلاب را تقویت می‌کند 

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۴۲
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر علیرضا پیروزمند داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس با بیان اینکه در مسیر گفتمان‌سازی انقلاب تلاش‌های خوبی انجام شده که قابل تقدیر است اظهار داشت :از جمله مسائلی که به عنوان اولویت در خبرگان دنبال خواهیم کرد همین تقویت گفتمان‌سازی است.
مجلس خبرگان مسیر گفتمان سازی انقلاب را تقویت می‌کند 
به گزارش حافظ خبر،  پیروزمند در جمع دانشجویان بسیج دانشجویی با تاکید بر اینکه تحول در حکمرانی اسلامی از جمله اولویت‌های ماست افزود : تحول در حکمرانی ولایی برگرفته از تدوین نقشه راه برای برداشتن موانع پیوند امام و امت است. 

به گفته وی در شرایطی هستیم که جریان التقاط به دنبال نفوذ در مراکز تصمیم سازی کشور است. به گونه‌ای فرهنگ و نگرشی بر افکار حاکم شود و آنها را در تصمیم گیری هم‌نوا با دشمن قرار بدهد.

این داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس خاطر نشان کرد :کشور نیاز به تحول دارد. ساختار سازی‌ها باید تغییر کند تا نظام انقلابی شکل کاملی پیدا کند. این موضوع نیاز به فکر انقلابی و جهادی دارد. حرکت جهادی به معنی برخورد احساسی نیست. نظام انقلابی منعطف، پویا و مشارکت‌پایه است و به حضور مردم در صحنه‌ی تصمیم گیری بها می‌دهد.

دکتر پیروزمند افزود :در نظام سرمایه داری مردم مثل کالا معامله می‌شوند و اجیر حکومت هستند. اما در نظام اسلامی هویت‌یابی و معنویت‌گرایی انسان هدف است و مشارکت یک واقعیت ناگسسته می‌باشد.
در ادامه این نشست دکتر پیروزمند داوطلب ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان استان فارس به پرسش‌های دانشجویان پاسخ داد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۰۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما