۰
plusresetminus
مشاور استاندار فارس:

تاکید بر تشکیل شورای جوانان در سطح استان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۳۷
حجت رحیمی مشاور جوان استاندار فارس در حاشیه نشست هم اندیشی تشکیل شورای جوانان استان فارس گفت: استاندار فارس در بند ششم حکم انتصاب مشاور جوان خود بر تشکیل شورای جوانان در سطح استان تاکید نموده اند. 
تاکید بر تشکیل شورای جوانان در سطح استان
به گزارش حافظ خبر، وی افزود: این شورا، ساختار مهم و ارزشمندی جهت ایجاد نشاط و پویایی در نظام مدیریتی استان و دستگاه های دولتی و فرمانداری ها با حضور جوانان در کنار مدیران با تجربه خواهد بود. 

رحیمی تصریح کرد: عضویت در این شورا به صورت افتخاری بوده و جوانان صاحب نظر می توانند جهت همکاری در زمینه های  رفع مشکلات جوانان در حوزه های مسکن، اشتغال، ازدواج، یافتن روش های رشد و ارتقاء جوانان، استعداد یابی و مهارت افزایی، حمایت از جوانان نخبه و صاحبان مشاغل دانش بنیان، حمایت از جوانان هنرمند، فرهنگ ساز، ایجاد ساز و کار جهت استفاده از نظرات جوانان در تصمیمات مدیریتی حوزه های گوناگون مانند کشاورزی، صنعت، اقتصاد، گردشگری، بهداشت و درمان، فرهنگ، آموزش، تربیت، بازار، تشکیل کارگروه های تخصصی شورای جوانان استان در موضوعات گوناگون، ایجاد ساز و کار نظارت جوانان بر عملکرد مدیران و دستگاه های اجرایی و نیز حمایت از جوانان مطالبه گر با حمایت استاندار محترم، شناسایی جوانان خوش فکر شاغل در دستگاه های دولتی جهت ایجاد زمینه رشد آنان، زمینه سازی حضور نخبگان جوان در جلسات تصمیم گیری استان با این شورا در ارتباط باشند.
مشاور جوان استاندار فارس خاطر نشان کرد: باید با بهره‌گیری از ظرفیت شورای جوانان، اطلسی از نظام مسائل و اولویت های استان و جوانان و همچنین چالش ها و فرصت ها تهیه شود تا براساس آن در جهت پیشرفت جوانان برنامه‌ریزی شود. 

رحیمی در ادامه تاکید کرد جهت نهایی کردن این ساختار و گفتگو درباره موضوعات گوناگون، ضمن دریافت نظرات جوانان از طریق فضای مجازی، جلسات حضوری در مرکز استان در هر ماه برگزار خواهد شد که زمان و موضوع آنها از طریق کانال های شورای جوانان فارس در فضای مجازی اطلاع رسانی می گردد. 

وی در پایان از کلیه ی جوانان استان دعوت کرد جهت اطلاع از برنامه ها و عضویت در شورای جوانان استان فارس در شبکه  اجتماعی ایتا در کانال @javananfars عضو یا به شماره 09397122202  در شبکه های اجتماعی مشخصات خود را ارسال تا لینک عضویت برای آنها ارسال شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۲۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما