۰
plusresetminus
سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز

تلاش بی وقفه آتش نشانان شیرازی برای امداد رسانی در بارندگی

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۳
امداد رسانی در چندین نقطه شهر توسط ماموران آتش‌نشانی در حال انجام است.
تلاش بی وقفه آتش نشانان شیرازی برای امداد رسانی در بارندگی
به گزارش حافظ خبر،  رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت : بارش باران از روز یک شنبه ۵ فروردین ماه در شهر شیراز آغاز و با تشدید بارش‌ها نیروهای آتش نشان در کنار سایر مجموعه شهرداری شیراز با استفاده از تجهیزات مختلف در آماده باش کامل هستند تا مشکلات احتمالی ناشی از بارندگی را رفع کنند.
عیدی پور عنوان کرد : همراه با بارش باران ،وزش باد شدید منجر به سقوط چند اصله درخت در نقاط مختلف این کلانشهر شده است که اتش نشانان در حال انجام عملیات جابجایی و باز کردن مسیر هستند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز همچنین به شهروندان هشدار داد که نکات ایمنی را در خصوص شرایط وقوع بارندگی شدید، رعایت کنند.

 عیدی پور گفت : هنگام بارندگی از رفتن به کنار رودخانه‌ها، جوی‌های آب با فشار زیاد، مناطقی که سطح آب بالا می آید ، جدا خودداری کنیم و هنگام رانندگی از محل‌هایی که توسط نیروهای امدادی مسدود شده است، عبور نکنیم.

رئیس آتش‌نشانی شیراز با بیان اینکه شهروندان نباید خودروی خود را در مسیر سیلاب متوقف کنند، گفت: اگر ماشین شما در آب‌هایی که به سرعت سطح آن بالا می‌آید گیر کرده است، فوراً آن را رها و محل را ترک کرده به نقطه مرتفع بروید.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما