۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ازپیش

تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۲۷
در دیدار نوروزی شهردار کلان‌شهر شیراز با رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مطرح شد .
تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ازپیش
به گزارش حافظ خبر، شهردار شیراز به‌اتفاق معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی، رؤسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شیراز دیدار و در این دیدار نوروزی بر تعالی مدیریت شهری در سایه همدلی و تعامل بیش‌ازپیش تأکید شد.

 محمدحسن اسدی به‌اتفاق معاونین، شهرداران مناطق، مدیران کل ستادی، روسای سازمان‌ها و مدیران شهرداری با رئیس و اعضای شورای اسلامی شیراز دیدار کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این دیدار با بیان اینکه سال گذشته، سرجمع سالی خوب برای مدیریت شهری بود و شهرداری شیراز در سطوح مختلف ملی و استانی موردتقدیر قرار گرفت، گفت: از خانواده بزرگ شهرداری و شورای اسلامی شهر در بخش‌های مختلف قدردانی می‌کنم.

سید ابراهیم حسینی ابراز امیدواری کرد: در سال پیش رو با زدودن نقاط ضعف، گام رو به جلو برداشته شود و شاهد رشد و تعالی باشیم.

وی گفت: در سال جاری بنا به شعار سال، تکالیف ویژه‌ای داریم و باید به‌سرعت کارها، سمت‌وسوی خود را پیدا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز  تصریح کرد: با وفاق و همدلی در سال جاری شاهد رشد و تعالی مدیریت شهری و خدمت‌رسانی بهتر باشیم.
 
شهردار شیراز نیز در این دیدار با تبریک سال نو بر شعار سال تأکید و تصریح کرد: باید به سمتی حرکتی کنیم تا شهروندان در راستای نیل به «جهش تولید با مشارکت مردمی» در حوزه مشارکت بیش از پیش حضور فعال داشته باشند و مسؤولین هم در قبال مردم وظایف خود را عمل کنند.

محمدحسن اسدی در این دیدار فراتر از ارائه گزارش عملکرد، مروری بر دستاوردهای یک ‌سال شهرداری شیراز در عرصه‌های مختلفی نظیر تحقق بودجه و تکالیف سالانه و سرمایه‌گذاری، عمرانی، محرومیت‌زدایی و ... پرداخت.

به گفته وی؛ مدیریت شهری در یک سال گذشته برای نیل به اهداف مدنظر در حوزه عمرانی جلسات و بازدیدهای مستمر روزانه و هفتگی داشته است و در آن‌ها به بررسی موانع و رفع مسائلی نظیر سرمایه‌گذاری، تملک املاک و جابجایی تأسیسات در مسبر اجرای پروژ‌ه‌ها پرداخته است.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین به ارائه گزارشی از آغاز تعطیلات و سال نو و سرکشی شبانه از کمپ‌ها و محل‌های اسکان نوروزی پرداخت و گفت: با حضور و تمهیدات اندیشیده شده در تلاش بودیم تا مسافران نوروزی سفری ایمن و خاطره‌انگیز در شیراز؛ سومین حرم اهل‌بیت(ع) داشته باشند.

شهردار شیراز ابراز امیدواری کرد: در سال جاری تعامل و همراهی با شورای اسلامی شهر شاهد تعالی بیش‌ازپیش باشیم.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما