۰
plusresetminus
معاون فرهنگی شهردار شیراز :

برگزاری مراسم شب‌های قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع)

تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۶
معاون فرهنگی شهردار شیراز از برگزاری مراسم شب‌های قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع) و احیای خودرویی شب‌های قدر در بوستان کوهستانی دراک خبر داد.
برگزاری مراسم شب‌های قدر در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله(ع)
به گزارش حافظ خبر، محمدعلی چوبینی با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر و تسلیت شهادت امیرالمؤمنین علی(ع) گفت: احیای شب‌های قدر و شهادت حضرت علی(ع) همراه با تلاوت قران و برنامه‌های معنوی و خاص این‌ شب‌ها در مسجد وکیل و حسینیه عاشقان ثارالله در شب‌های ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: مراسم معنوی شب‌های قدر در مسجد وکیل که همراه با فضای معنوی و خلق آثار هنری توسط هنرمندان تجسمی استان فارس است، با سخنرانی آیت‌الله احمد بهشتی و حجج‌الاسلام و المسلمین عبدالرسول بینازاده و شیخ محمد زمانی و نوای عباس زحمتکشان و عبدالرحمن دانشجو از ساعت ۲۲ تا ۴۵: ۲ بامداد خواهد بود.

معاون شهردار شیراز افزود: این مراسم معنوی همچنین با حضور سید محمدعلی حسینی، محمدامین جعفری حسینی و حسن میرزانیا از شاعران آیینی است.

به گفته چوبینی؛ این مراسم باهمت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز، مسجد وکیل، حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس، اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس و هیئت یالثارات الحسین شیراز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی شهردار شیراز با اشاره به برگزاری مراسم شب‌های قدر در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) عنوان کرد: این مراسم از ساعت ۲۱ با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد انجوی‌نژاد و نوای مهدی ترکاشوند و مهدی سروری باهمت کانون فرهنگی رهپویان وصال، هیئت عاشقان ثارالله رزمندگان اسلام شیراز، سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی سپاه فجر فارس، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز و موقوفه معزالوزرا برگزار می‌شود.

وی گفت: احیای خودرویی نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد مسلم وافی و نوای احمد خلف‌زاده و دیگر قاریان و مادحین در بوستان کوهستان دراک از ساعت ۲۲ تا :۲:۳۰ با همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز و جمعیت دلدادگان حضرت علی‌اکبر(ع) شیراز برگزار می‌شود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۳۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما