۰
plusresetminus
در پیام شهردار شیراز به پایتخت‌ها و کلانشهرهای اسلامی صورت گرفت؛

تبریک عید فطر به وقت غزه

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۲
شهردار شیراز در پیام تبریک عید فطر گفت: بیایید در جشن عید، اندوه غیرقابل تحمل مردم بی دفاع غزه که با بمب، گلوله، گرسنگی و فقدان جانگداز عزیزانشان به استقبال عید می‌روند را به یاد داشته و دعا کنیم که این جشن اتحاد و با هم‌بودن امت اسلامی به رساترین و طنین‌اندازترین صدای اعلام همبستگی با مردم غزه و اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی اسرائیل در غزه بدل شود.
تبریک عید فطر به وقت غزه
به گزارش حافظ خبر،  محمدحسن اسدی طی پیام‌های جداگانه‌ای عید سعید فطر را به شهرداران و شهروندان کلانشهرها و پایتخت‌های اسلامی تبریک گفت. 

محمدحسن اسدی در پیام خود با اشاره به عید سعید فطر به عنوان جشن شکرگزاری توفیق الهی برای روزه‌داری و حرکت در مسیر تزکیه معنوی و اخلاقی، این مناسبت را به همتایان خود در شهرهای دوشنبه، بغداد، نجف، کازان و‌ ...  تبریک گفت. 

عضو هیئت‌مدیره اتحادیه شهرهای تاریخی ضمن آرزوی سلامتی، شادکامی، صلح و آرامش برای مسلمانان در اقصی نقاط گیتی و مردم سرتاسر جهان، در بخش دیگری از پیام خود آورده است: بیایید در جشن عید، اندوه غیرقابل تحمل مردم بی‌دفاع غزه که با بمب، گلوله، گرسنگی و فقدان جانگداز عزیزانشان به استقبال عید می‌روند را به یاد داشته و دعا کنیم که این جشن اتحاد و با هم بودن امت اسلامی به رساترین و طنین‌اندازترین صدای اعلام همبستگی با مردم غزه و اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه و نسل‌کشی اسرائیل در غزه بدل شود.

همچنین عضو هیئت‌مدیره انجمن کلانشهرهای جهان (متروپلیس) در پیامی به عمر عبدالله کادی دبیرکل سازمان پایتخت.ها و شهرهای اسلامی ضمن تبریک عید سعید فطر، خواستار توجه جدی به موضوع غزه در دستور کار نشست قریب‌الوقوع کنفرانس عمومی این سازمان شد.

گفتنی است شهردار شیراز در پیام عیدانه خود به شهرداران شهرهای آنکارا، استانبول، قونیه و مرسین ترکیه نیز علاوه بر تبریک این مناسبت فرخنده، پیروزی مجدد آنها در انتخابات محلی و ادامه خدمت به عنوان شهردار را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد: تجارب ارزشمند پیشین و توانمندی آن.ها زمینه‌ساز یک دوره کاری پرثمر و‌موفقیت آمیز بوده و‌ موجبات ارتقای بیش از پیش کیفیت زندگی شهروندان آنها را فراهم کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۵۵۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما