۰
plusresetminus
ورزشی :

شیراز میزبان چهارمین دوره از مسابقات تکواندو

تاریخ انتشارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۸
رقابت ۴۵۰ تکواندوکار نوجوان فارس و ایران در جشنواره انتخابی نفت و گاز زاگرس جنوبی به مرحله چهارم رسید.
شیراز میزبان چهارمین دوره از مسابقات تکواندو
به گزارش حافظ خبر، زاگرس جنوبی،  نماینده شیراز در لیگ برتر تکواندو نوجوانان ایران است و جهت مسابقات امسال و بستن یک تیم حرفه ای، تکواندوکاران شیراز و ایران را دعوت به حضور در مبارزات انتخابی خود نموده است.
در این خصوص مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی گفت : تاکنون بیش از ۲۸۰ مبارزه را در چهار مرحله اخیر با رقابت تکواندوکاران نوجوان شیراز و کشور برگزار نموده ایم که آخرین مرحله ی آن در شیراز جریان داشت.

آرش فدعم افزود:  برای انتخاب تیممان و حضور شایسته به عنوان‌ نماینده شیراز، رویکردی دقیق و عادلانه را  با بهره گیری از تجارب مربیان تیم و داوران مطرح رویکردی عادلانه و دقیق را درنظر گرفته ایم. این نخستین بار است که برای بستن یک تیم لیگ برتری چنین مسابقاتی آنهم در سطح کشور برگزار می شود.

فدعم ادامه داد: از آنجا که نماینده ی شهرمان شیراز هستیم، بنا را بر این گذاشتیم که با فراخواندن تکواندوکاران نوجوان و با آتیه استان به مسابقات بتوانیم درصد بومی های استان را در تیم بالا ببریم. 
وی اظهار کرد: با اینکه استقبال نسبی از حضور در مسابقات از سوی تکواندوکاران نوجوان استان به عمل آمد لیکن انتظار داشتیم با جدی گرفتن این مبارزات انتخابی هم از سوی ورزشکاران و هم از سوی مربیان شان، فرصت بسیار خوب حضور در لیگ برتر مغتنم شمرده شود و شاهد درخشش هم استانی ها باشیم.

مدیر ورزشی نفت و گاز زاگرس جنوبی ابراز کرد: با این حال نظر کادر فنی برای حضور در ترکیب نهایی ،تعیین کننده است و امیدوارم تکواندوکاران نوجوان استان بتوانند با درخشش در مسابقات نظر کادر فنی را به خود جلب کنند.
کد مطلب : ۲۸۶۱۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما