۰
plusresetminus

کاهش تعداد دانشجو توقف پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد را در پی داشته است

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۲
معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: توقف پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد در سال های گذشته به دلیل تورم، قراردادهای ثابت و کاهش تعداد دانشجو بوده است.
محسن هاشمی امروز در گفت وگو با فارس، در حاشیه بهره برداری از آموزشکده سما که با حضور نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی اقلید و برخی از مسئولان شهرستانی برگزار شد با اشاره به سفر دوره ای انجام شده در بازدید از دانشگاه های آزاد اسلامی کشور اظهار کرد: در این سفر تاکنون از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی کازرون، یاسوج و اقلید بازدید شده است.

 وی هدف این سفر را رسیدگی به پروژه های عمرانی و اجرایی دانشگاه های آزاد اسلامی دانست و افزود: با شناسایی نقاط ضعف و قوت پروژه ها و بررسی وضعیت اجرایی آن سعی می کنیم مشکلات را حل کرده و در راستای ایجاد فضاهای آموزشی و رفاهی مناسب برای دانشجویان پروژه های عمرانی را سریع تر به بهره برداری برسانیم.

هاشمی با تأکید بر حل مشکلات اجرایی پروژه های عمرانی دانشگاه آزاد عنوان داشت: تورم، قراردادهای ثابت و کم شدن تعداد دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی موجب کاهش درآمد و بروز مشکلات فراوان و نیمه تمام ماندن پروژه های دانشگاه آزاد اسلامی شده است که تمام تلاش ها در رفع این مسائل انجام خواهد شد.

آموزشکده سما اقلید در زمینی به مساحت 17 هزار مترمربع با زیربنای 3 هزار و 600 مترمربع با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 700 میلیون ریال احداث شده که دارای 13 کلاس آموزشی، 4 کارگاه و آزمایشگاه، سالن آمفی تئاتر و ... است.


کد مطلب : ۴۸۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما