۰
plusresetminus

اختصاص بیش از 56 میلیون ریال توسط خیرین جهت تامین بیمه آتیه فرزندان ایتام

تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳
مرآت رسولی مدیر کمیته امداد شهرستان شیراز اعلام نمود: در اقدامی خدا پسندانه خیرین و حامیان طرح اکرام ایتام شیرازی ،تعداد 257 نفر از فرزندان معنوی خود را به منظور سرمایه گذاری و تامین آینده آنان ،اقدام به بیمه نمودن این عزیزان در قالب بیمه آتیه نمودند.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مدیریت شهرستان شیراز، مرآت رسولی مدیر این شهرستان در مصاحبه ای ضمن سپاس از خیرین  قدر شناس از ارتباط دائم با این نهاد گفت:تعدادی از حامیان طرح اکرام ایتام که به صورت دائم با این نهاد همکاری مستقیم دارند،با استفاده از ظرفیت بیمه دی و هزینه کرد مبلغ ماهیانه    56 میلیون و 540 هزار ریال اقدام به بیمه نمودن فرزندان معنوی خود تحت عنوان بیمه آتیه نمودند.
وی خاطر نشان کرد :سرانه اختصاص یافته برای هر فرزند یتیم ماهیانه 220 هزار ریال می باشد که تمام عواید طرح مذکور همچون سرمایه گزاری،اخذ تسهیلات،خسارت حوادث در طول مدت مشمول طرح بودن و پس از آن با به سن قانونی رسیدن فرزند همه مبالغ سرمایه گزاری شده صرف امور اشتغال،معیشتی ،و ازدواج این عزیزان خواهد گردید.
 مدیر شهرستان شیراز تصریح کرد:در حال حاضر بیش از 335 حامی به صورت دائم سرپرستی 403 فرزند غیر یتیم تحت حمایت را در قالب وام محسنین به عهده دارند که مشارکتهای مادی و معنوی خود را به خانواده ها وفرزندان  تحت حمایت به صورت ماهیانه و مناسبتهای مذهبی هدیه می دارند.
رسولی تصریح کرد:ایتام نیازمند تحت حمایت  در این نهاد دارای شناسنامه نیازمندی با اولویتهای نیاز سنجی شده  می باشند که به محض مراجعه حامی نوع نیاز فرزند  و خانواده در اختیار حامی قرار داده میشود سپس   کمکها با اطلاع حامی و ارائه بیلان ماهیانه و سالیانه به وی ، صرف اموراتی همچون خرید مسکن-تامین جهیزیه و هدیه ازدواج -درمان-تحصیل ایتام می گردد.
رسولی شماره تلفنهای 36270161 و 36270162 را آماده پاسخگوئی به هر گونه سوال همشهریان در این خصوص اعلام داشت.
 
کد مطلب : ۵۱۱۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما