۰
plusresetminus

جمع‌آوری بیش از 12 میلیارد ریال زکات در کازرون

تاریخ انتشاردوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۲
مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون گفت: در 10 ماه ابتدای امسال 12 میلیارد و 522 میلیون ریال زکات در این شهرستان جمع آوری شده که این مبالغ در همان محل برای اجرای پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.
پرویز شفیعی امروز در گفت وگو با فارس اظهار کرد: این نهاد به منظور جذب حامی برای ایتام با هماهنگی و همکاری اتاق اصناف با حضور مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی فارس و متصدیان آرایشگاه های زنانه کازرون در اتاق اصناف این شهر تشکیل جلسه داد.

وی گفت: در این جلسه 20 نفر از آرایشگران زنانه کازرون در یک اقدام خداپسندانه آمادگی خود را برای حمایت مالی و معنوی از ایتام اعلام کردند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کازرون گفت: هرکدام از این آرایشگران می توانند به عنوان سفیران و مبلغان طرح خداپسندانه اکرام در محدوده کاری خود به صورت افتخاری انجام وظیفه کنند.

شفیعی اعلام کرد: در حال حاضر 713 یتیم زیر 18 سال و 410 کودک طرح محسنین زیرپوشش کمیته امداد شهرستان کازرون قرار دارند که توسط 3 هزار و 990 حامی از تمام اقشار جامعه حمایت می شوند.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات عدیده ای که پیش روی ایتام قرار دارد نیاز به همکاری سایر اقشار جامعه در هر صنف، منصب و شغل است که برای رفع مشکلات آنان همت گمارند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی کازرون به فعالیت ستاد احیای زکات در طول 10 ماه ابتدایی امسال در این شهرستان اشاره کرد و گفت: در طول این مدت توسط این ستاد 58 مبلغ امر زکات به روستاها اعزام شدند و 93 جلسه آموزش برای مردم و عاملان زکات برگزار کردند که 81 مورد آن به صورت چهره به چهره با مسئولان زکات بوده است.

شفیعی ادامه داد: همچنین در طول 10 ماه ابتدایی امسال 12 میلیارد و 522 میلیون ریال زکات در سطح شهرستان کازرون جمع آوری شده که این مبالغ در همان محل برای اجرای پروژه های عام المنفعه هزینه شده است.


کد مطلب : ۵۱۲۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما