۰
plusresetminus

نبرد کارا شیراز و مقاومت تهران برای کسب جام قهرمانی

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۴
بر اساس قرعه‌کشی فدراسیون فوتبال زمان و مکان بازی فینال لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص و تیم کارا شیراز به‌عنوان میزبان انتخاب شد.
به گزارش حافظ، رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه شمال و جنوب برگزار شد که در پایان تیم‌های مقاومت تهران و رهپویان رضوان‌شهر از گروه شمال و تیم‌های کارا شیراز و شهرداری ماهشهر از گروه جنوب به لیگ دسته دوم فوتبال کشور صعود کردند.
در قرعه‌کشی که در فدراسیون فوتبال برگزار شد تیم کارا شیراز میزبان دیدار پایانی خواهد بود و تیم‌های کارا شیراز و مقاومت تهران که عنوان نخست گروه خود را به‌دست آورده بودند برای کسب جام قهرمانی باید یک بازی برگزار کنند تا قهرمان این فصل از رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال کشور مشخص شود.
بر اساس قرعه‌کشی، تیم کارا شیراز، نوزدهم خرداد از ساعت 18 در ورزشگاه حافظیه پذیرای تیم مقاومت تهران خواهد بود و در صورت پیروزی جام قهرمانی را در بین هواداران بالای سر خواهد برد.
در لیگ دسته سوم فوتبال کشور چهار تیم از استان فارس حضور داشتند، که تیم‌های برق شیراز، شهرداری فیروزآباد، پویندگان تلاش مرودشت و کارا شیراز نمایندگان استان فارس در این رقابت‌ها بودند.
تیم برق شیراز که یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های فوتبال کشور است با هدایت ستار زارع مربی جوان خود نتوانست امتیازات لازم را کسب کند و با 33 امتیاز به‌عنوان تیم چهارم گروه به‌کار خود در این فصل پایان داد.
تیم شهرداری فیروزآباد نیز با وجود مشکلات بسیار تا آخرین روز، با انگیزه بالا به تلاش خود ادامه داد و با 28 امتیاز در مکان هفتم جدول قرار گرفت و به زیرگروه لیگ دسته سوم سقوط کرد.
پویندگان تلاش مرودشت دیگر نماینده استان فارس نیز نتایج ضعیفی را به‌دست آورد و با 24 امتیاز در رده نهم جدول قرار گرفت و این تیم به زیرگروه رفت.
تیم کارا شیراز که با یک کادر مدیریتی جوان و البته با دانش با نام‌های صمد قربانی‌زاده و علی بهادری، در کنار سرمربی باتجربه‌ای مانند علی دوران، در این فصل با نتایجی خوب و قابل‌تحسین عنوان قهرمانی گروه خود را کسب کرد تا آبروی فوتبال فارس را با درخشش در این رقابت‌ها بازگرداند.
 تیم کارا در این فصل با 47 امتیاز بااقتدار در صدر جدول قرار گرفت و چند هفته مانده به پایان لیگ صعود خود را به لیگ دسته دوم قطعی کرد.
تیم کارا با 14 پیروزی، پنج تساوی و تنها سه باخت بهترین نتیجه را بین تیم‌های لیگ دسته سوم به‌دست آورد که این تیم با زدن 36 گل بهترین خط حمله را نیز داشت و با 9 گل خورده عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود کرد.



منبع:فارس
کد مطلب : ۷۳۸۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما