۰
plusresetminus
نماینده مرودشت خبر داد:

احداث خوابگاه ورزشگاه مرودشت آغاز شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۸
با حضور نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان فارس، کلنگ احداث خوابگاه ورزشگاه مرودشت پس‌از سال‌های طولانی انتظار مردم این شهرستان به زمین زده شد. خبرگزاری فارس: احداث خوابگاه ورزشگاه مرودشت آغاز شد.
احداث خوابگاه ورزشگاه مرودشت آغاز شد
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری فارس از مرودشت، نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی بعدازظهر امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی ساخت خوابگاه ورزشگاه این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: توجه به ایجاد زیرساخت‌های ورزش حوزه انتخابیه از اهم برنامه‌های ما بوده و در این راستا 34 درصد از اعتبارات ماده 180 در اختیار نمایندگان به امر ورزش و ایجاد زیرساخت‌های ورزشی تخصیص ‌یافته است.

محمدمهدی برومندی افزود: در تنظیم لایحه بودجه هرساله به ورزش کشور کم‌لطفی‌هایی می‌شود و اعتبارات عمرانی و جاری ورزش در حدود 600 تا 700 میلیارد تومان و سهم استان فارس با جمعیت 5.5 میلیون نفر حدود 8 میلیارد تومان است که این بودجه کم دردی را دوا نمی‌کند.

وی اضافه کرد: به خاطر کمبود اعتبارات عمرانی ورزشی در حوزه انتخابیه مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد اعتبار اکثر پروژه‌ها از محل اعتبارات ماده 180 در اختیار نماینده اختصاص داده شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: در راستای ایجاد زیرساخت‌های ورزش حوزه انتخابیه و توجه به ورزش همگانی در ارتقا سهم سلامت جامعه یک سالن ورزشی در علی‌آباد بیمور در کامفیروز، یک سالن در شهرک ابرج در بخش درودزن، یک سالن در کناره و سیدان و تکمیل سالن سیوند و یک سالن در مجموعه ورزشی غدیر مرودشت از اعتبارات ماده 180 اختصاص‌یافته که در حال ساخت است و به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

برومندی همچنین بیان داشت: خوابگاه ورزشی یکی از نیازهای اساسی اداره ورزش این شهرستان بزرگ بود و مرودشت با استعدادهای بی‌نظیر و قهرمانان بنام از امتیاز میزبانی مسابقات به‌خاطر نبود خوابگاه و مهمان‌سرای ورزشی بی‌بهره بود که با مشورت اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزش این شهرستان از ماده 180 در اختیار نماینده 800 میلیون تومان اعتبار برای این امر اختصاص یافت که عملیات ساخت آن شروع ‌شده است.

وی اضافه کرد: 500 میلیون تومان از محل اعتبارات سال 93 و مابقی از محل اعتبارات ماده 180 سال 94 برای این منظور تأمین‌ شده است.

نماینده مردم مرودشت خاطرنشان کرد: امیدواریم که با همدلی اهالی ورزش این شهرستان هرچه سریع‌تر نیازهای دیگر ورزش ازجمله ورزشگاه 5 هزارنفری و زورخانه که همواره از تقاضاهای مردم این شهرستان بوده را فراهم کنیم.

در ادامه سیروس کامیاب مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان فارس اظهار داشت: این خوابگاه با اعتباری بالغ‌بر 800 میلیون تومان در زیربنای 800 مترمربع در یک طبقه با گنجایش 200 نفر در حال ساخت است و با  پیشنهاد این اداره کل قرار بر این شده تا طراحی فونداسیون آن به‌گونه‌ای ایجاد شود که در آینده امکان ساخت طبقه دوم آن فراهم باشد تا ظرفیت آن به 400 نفر افزایش یابد.

در پایان عباس حبیبی رئیس اداره ورزش و جوانان مرودشت به نمایندگی از ورزشکاران این شهرستان از نماینده مردم مرودشت به‌خاطر فراهم کردن این زیرساخت تشکر کرد و افزود: مرودشت به‌خاطر نداشتن خوابگاه ورزشکاران همواره از امتیاز میزبانی مسابقات ورزشی استانی و کشوری بی‌بهره بود و با ایجاد این خوابگاه به‌یقین فصل جدیدی در ورزش این شهرستان رقم خواهد خورد.

وی اضافه کرد: ورزش این شهرستان همواره در رویای این خوابگاه و مهمان‌سرای ورزشی بود.
کد مطلب : ۸۴۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما