۰
plusresetminus
امام جمعه آباده:

شفاف‌سازی فعالیت معدن آباده سبب جلوگیری از شایعات می‌شود

تاریخ انتشارشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۲۵
امام جمعه آباده با اشاره به اختلافاتی که در شورای اسلامی این شهر وجود دارد گفت: شفاف‌سازی در موضوع معدن آباده سبب جلوگیری از بسیاری شایعات در شهر می‌شود.
شفاف‌سازی فعالیت معدن آباده سبب جلوگیری از شایعات می‌شود
به گزارش حافظ نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از آباده، حجت‌الاسلام سید حسن موسوی خراسانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آباده، اظهار داشت: گاهی مسائلی در شهر مطرح می‌شود که این مسائل باید در خود شهر حل شود نه اینکه موضوعات به مقامات کشوری ارجاع شود.

وی با اشاره به نامه‌ای که اخیراً به‌دستش رسیده و 28 رونوشت داشته است، افزود: خود مسئولان شهرستان باید در حل این مسائل دخالت و مشکلات را بر طرف کنند.

موسوی خراسانی خاطرنشان کرد: شورای شهر باید در موضوعات شهر دخالت و اختلافات را حل کند حال آنکه شورا در حال حاضر باید اختلافات داخلی خود را حل کنند و از این‌رو باید گروه‌های درون شورا برهم زده شود و اتحاد بین اعضا تقویت گردد.

موسوی خراسانی تصریح کرد: موضوع معدن آباده یکی از همین بحث‌های اختلافی است که باید برای مردم شفاف‌سازی شود تا پایانی بر شایعات سطح شهر باشد.

امام جمعه آباده به اتفاقات هسته‌ای کشور در سطح بین‌الملل نیز اشاره و اظهار داشت: از اعضای تیم مذاکره‌کننده تشکر می‌کنم که با توجه به نظرات مقام معظم رهبری و صلاح کشور در این مذاکرات شرکت و نتیجه خوبی را کسب کردند.

وی بیان کرد: اکنون وقت آن رسیده است که ما راستی آزمایی کنیم و ببینیم که آیا آن کشورهای مدعی که جمع‌بندی را امضا کردند پای عهد خود می‌مانند یا خیر؟

 
کد مطلب : ۸۶۳۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما