۰
plusresetminus

دوره های آموزشی مشاغل سینمایی در فارس برپا شد

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۲
دوره های آموزشی تک درس تخصصی مشاغل سینمایی در شیراز برپا شد.
به گزارش حافظ نیوز، رئیس انجمن سینمای جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب، گفت: ثبت‌نام دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی انجمن سینمای جوانان فارس آغاز شده است.

سعید ذوالنوریان اضافه کرد: دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی در دفاتر سراسر كشور برگزار می‌شود که در دفاتر شیراز و آباده نیز این امکان فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها در راستای اهداف آموزشی انجمن سینمای جوان و پوشش متقاضیانی است كه با رویكردی تخصصی‌تر به دنبال آموزش مراحل حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر فیلم‌سازی و عكاسی هستند، افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه حضوری به دفاتر انجمن نسبت به ثبت‌نام در این دوره‌ها اقدام كنند.

ذوالنوریان دوره‌های آموزش تك ‌درس تخصصی مشاغل سینمایی در پنج گروه اصلی عنوان و بیان کرد: مبانی عكاسی، عكاسی دیجیتال، عكاسی پرتره، تصویربرداری دیجیتال، نورپردازی سینما، صدابرداری، فیلم‌نامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی‌تكمیلی، كارگردانی، كارگردانی‌پیشرفته،‌ كارگاه مستندسازی، نقد و تحلیل فیلم، نقد و تحلیل  پیشرفته و تدوین فیلم (زیبایی شناسی)، نرم افزارهای تدوین، نرم‌افزارادیوس و جلوه‌های بصری (visual effects)این دروس را تشکیل می دهند.

وی گفت: انجمن سینمای جوانان در استان فارس دارای دو دفتر است که دفتر شیراز آن در خیابان منوچهری، کوچه ۵، پلاک ۳۳ و دفتر آباده در خیابان حافظ، پلاک ۸۴ قرار دارند.

همچنین، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی معاونت فرهنگی و آموزش انجمن سینمای جوانان ایران اطلاعات بیشتر در خصوص این دوره‌ها كسب كنند.

 
کد مطلب : ۸۸۶۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما