۰
plusresetminus
در خطبه های نماز عید فطر صورت گرفت:

انتقاد امام جمعه ارسنجان از بی توجهی به مشکلات فرهنگی شهرستان

تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۱
می طلبد که همه ما به خصوص پدران و مادران و شوهران به این امور حساس باشیم وگرنه وضع روز به روز بدتر خواهد شد و ضربه هایی از این ناهنجاری ها به خانواده وارد خواهد شد که بعضاً غیر قابل جبران است
انتقاد امام جمعه ارسنجان از بی توجهی به مشکلات فرهنگی شهرستان
به گزارش حافظ نیوز به نقل از ارسن نیوز، نماز عید فطر با حضور گسترده مردم خداجوی ارسنجان در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

امام جمعه ارسنجان، در خطبه های این نماز ضمن تبریک فرارسیدن عید بزرگ الهی و آرزوی قبولی طاعات و عبادات بندگان خدا به درگاه الهی، به برخی معظلات فرهنگی شهرستان پرداخت و گفت: «20 سال پیش که خداوند توفیق حضور در این شهرستان را به بنده عطا فرمود، مردم ارسنجان از نظر فرهنگی به 3 چیز افتخار می کردند که اولین ان وجود مدرسه سعیدیه با قدمت 400 ساله بود که واقعاً افتخار بزرگی است که الحمدلله این مدرسه از رکود خارج شد و سال گذشته دومین مدرسه سعیدیه هم افتتاح شد که این علاوه بر حوزه خواهران است.»

حجة الاسلام و المسلمین احمدی در ادامه بیان داشت: «دومین چیزی که در گذشته مردم ارسنجان به آن افتخار می کردند وضعیت عفاف و حجاب بود و این که پیش از انقلاب نیز حتی یک خانم بدون چادر در ارسنجان وجود نداشت اما حالا چه؟ الآن چه وضعیتی داریم؟ برخی دختران شهری و روستایی با چنان وضع حجاب و آرایشی در انظار ظاهر می شوند که باعث تأسف و البته تعجب است. علاوه بر این گویا شبها عده ای از بانوان همدوش مردان به دوچرخه سواری در سطح شهر می پردازند. البته ورزش به خصوص ورزش بانوان باید باشد و گسترش هم یابد اما در مکان مخصوص خود نه اینکه خانم ها با آن وضع لباس و نمایش اندام در معرض دید نامحرمان به دوچرخه سواری در سطح شهر بپردازند.»
کد مطلب : ۸۸۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما