۰
plusresetminus
نماینده بوانات خبر داد:

اجرای فاز دوم گازرسانی به بخش مزایجان بوانات با اعتبار شصت میلیارد ریال

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۵۶
نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز دوم گازرسانی به بخش مزایجان به طول 94 کیلومتر به مرحله مناقصه رفته است.
اجرای فاز دوم گازرسانی به بخش مزایجان بوانات با اعتبار شصت میلیارد ریال
به گزارش حافظ نیوز به نقل از حرف رسا، دکتر رحیم زارع نماینده مردم شهرستانهای آباده، بوانات و خرمبید در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما از تهیه مناقصه عمومی جهت فاز دوم  گاز رسانی به شهر مزایجان و روستاهای، شیدان، جوی بزم، امام زاده بزم، مزرعه هندویه، ریزکان، منج علیا و سفلی، جعفریه، دشت خوره، قدمگاه، عاصمی، قلعه آباده، محله اکبری، مرشدی، شهرک مهدیه، چنارسوخته و بادبر خبر داد .

نماینده مردم بوانات در مجلس شورای اسلامی در ادامه اعلام داشت: با انتخاب پیمانکار فاز دوم گاز رسانی که به طول 94 کیلومتر است در دستور کار خواهد بود و پیمانکار مربوط طی چند روز آینده انتخاب و مشغول بکار خواهد شد که عملا گازرسانی به شهر مزایجان و نوزده روستای این بخش آغاز خواهد شد و مردم این مناطق به آرزوی دیرینه ی خود خواهند رسید .

 زارع در ادامه از همکاری و همدلی امام جمعه بخش مزایجان، فرماندار، بخشدار مزایجان، ریاست اداره گاز شهرستان ، اعضای شورای شهر مزایجان و ریاست شورای بخش مزایجان و همراهی و همکاری اداره راه و شهرسازی استان و شهرستان و مدیر عامل شرکت گاز استان در جهت گاز رسانی به این بخش از شهرستان صمیمانه تشکر و قدر دانی نمود.

هاشم معصومی رئیس اداره گاز شهرستان بوانات نیز در این خصوص اعلام داشت: فاز دوم گازرسانی به شهر مزایجان با اعتباری بالغ بر شصت میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

رئیس ادره گاز بوانات در ادامه افزود: بعلت کوهستانی بودن منطقه این شرکت جهت خط انتقال گاز از کنار جاده اصلی و بعضا از وسط جاده عبور مینماید و در پاسخگویی به استعلام اداره گاز توسط اداره کل راه و شهرسازی تاخیراتی ایجاد شد که با مدیریت و پیگیری مسئولین شهرستان و استان خوشبختانه مرتفع گردید.

وی در پایان از مشارکت و همکاری مسئولین شهرستان امام جمعه مزایجان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی فرماندار بخشدار مزایجان و اداره راه شهرسازی شهرستان در تحقق این امر صمیمانه تشکر نمود.
کد مطلب : ۹۶۱۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما