۰
plusresetminus
اینفوگرافیک "بوسه تقدیر"

نگاهی به رشادت‌های لشگر 33 المهدی استان فارس

تاریخ انتشارشنبه ۳ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸
در اینفوگرافیک "بوسه تقدیر" به معرفی و بررسی تیپ 33 المهدی استان فارس می‌پردازد. تیپ 33 المهدی استان فارس در سال 1360 به فرماندهی سردار علی فضلی تشکیل شد و چهار ماه بعد سردار محمدجعفر اسدی مسئولیت فرماندهی را به عهده گرفت.لشگر 33 المهدی در عملیات‌های مختلفی خوش درخشید تا جایی که امام خمینی(ره) در تقدیر از رشادت‌های رزمندگان استان فارس به پیشانی شهید مرتضی جاویدی فرمانده گردان فجر بوسه زدند.
بوسه تقدیر
بوسه تقدیر
به گزارش حافظ خبر به نقل از پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی؛ نقش برجسته نیروهای بومی استان‌های مختلف کشور در دوران دفاع مقدس ار موضوعات قابل بررسی و پژوهش است. صفحه استان‌های پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در پرونده ویژه‌ای در قالب اینفوگرافیک(داده‌نما) درصدد معرفی یگان‌های نظامی استان‌های مختلف کشور در دوران جنگ تحمیلی است.
پیش از این در اینفوگرافیک‌های "شیران کوهستان"، "مردان خندق"، "بر بام حماسه" و "یک لشگر مقتدر" به ترتیب به مجاهدت‌های مردم لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری و کرمان پرداخته شده است.
پنجمین پرونده از این مجموعه در اینفوگرافیک "بوسه تقدیر" به معرفی و بررسی تیپ 33 المهدی استان فارس می‌پردازد. تیپ 33 المهدی استان فارس در سال 1360 به فرماندهی سردار علی فضلی تشکیل شد و چهار ماه بعد سردار محمدجعفر اسدی مسئولیت فرماندهی را به عهده گرفت. لشگر 33 المهدی در عملیات‌های مختلفی خوش درخشید تا جایی که امام خمینی(ره) در تقدیر از رشادت‌های رزمندگان استان فارس به پیشانی شهید مرتضی جاویدی فرمانده گردان فجر بوسه زدند.
علاقمندان می‌توانند نسخه با کیفیت اینفوگرافیک "بوسه تقدیر" را از اینجا دریافت کنند.
 
کد مطلب : ۲۳۶۶۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما