۰
plusresetminus
یادداشتی از حسین خبیری:

زمان تلف شده ورزش

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱
وقت و زمان را طلا می دانند و نقش وسهم عنصر زمان در خلق لحظه های طلایی ورزش، اساسی و تعیین کننده است.
زمان تلف شده ورزش
به گزارش حافظ خبر، ۱۶ماه مملو از لحظاتی که می بایست با مدیریت آنها و گرفتن تصمیمات هوشمندانه وانتخاب میانبرهای اجرایی، ورزش وجوانان بحران زده فارس،پا در مسیرتوسعه می نهاد،با عزل ونصب های بی ارتباط با ادبیات مدیریتی همچون:اولویت های منابع انسانی بومی ،افق های دور اندیشانه سازمانی ، خلاقیت های حرفه ای و نقطه نظرات کارشناسانه،به هدر رفت و سرانجام اما باتاخیری خسارت بار به نقطه ای بازگشتید که دوسال پیش جامعه ورزش با نگاه به منافع جمعی ومصالح عمومی، دغدغه مندانه،دلسوزانه و آگاهانه،شما را از آن پرهیز می داد.
تا کی شهر وشهروندان و ورزشکاران می بایست تاوان مداخلات و اشتباهات ناشیانه اغیار نامانوس با سرمایه های انسانی - اجتماعی ورزش را بدهند؟
آقای استاندار،آقایان نماینده مجلس، واقعیت این است که شما در ورزش خبره نبوده و نیستید، همانگونه که ورزشی هاهم در کنار تاثیرات شگرفشان در پیشگیری وسلامت اجتماع،در طبابت تخصصی ندارندوخود را مجاز به مداخله نمی دانند، اگر در تصمیمات مهم و مرتبط با ورزشکاران،از مشورت ورزشی ها دوری کنید،اگر علی رغم وجود ارزشمند شایستگان ودانش آموختگان ورزش، غیر ورزشی ها را بر ورزش مستولی نمایید،نتیجه،تکرار تاسف بار و انگیزه کش، فرصت کشی های نفس گیر و ضررهای جبران ناپذیر است.
انتظارات وگله مندی های خانواده بزرگ ورزش را با جبران ضرر وزیانی که تاکنون با وارد نمودن غیر ورزشی ها به آنها تحمیل نموده اید،از طریق اعتماد به آنها و تامین نقطه نظراتشان ونه فقط شنیدنشان و تعارفات سیاسی بیگانه با عمل گرایی،جبران نمایید.
ورزش و ورزشکاران ظرفیت ساز،قابل اعتماد واتکا، افتخارآفرین ومحبوب قلوبند،برشماست که به عنوان نمایندگان حاکمیت، فاصله ی معنا دار وآشکار خود را که به علت تصمیمات ناروا وبی اعتنا به دلمشغولی های تخصصی وسازمانی وهویتی ایشان ایجاد نموده اید،باارتباط سازنده و تعامل صادقانه برطرف نمایید.
آنهاخدمات بزرگ وجاودانه ای به جامعه ومردمانشان داشته اندوبی هیچ چشم داشتی در تنگناهای تحریمها و محاصره ها،نمایندگان عزت وشرف وسربلندی ایرانیان در داخل وبیرون ازمرزها، فقط وفقط ورزشکارانند.
مدل مدیریتی حاکم بر ورزش،الگوی کارتیمی یا همان تیم ورک است که جوامع توسعه یافته هر آنچه دارند را مدیون این شیوه کارآمد ونوین می دانند،تنها سرمایه ورزش فارس منابع توانمند انسانی اوست، سفیران فرهنگ و اقتدار و توانمندی ایران وایرانیان را دست کم نگیریم،به آنها فرصت بدهیم برای آنچه متعلق به خودشان است، خودشان تصمیم بگیرند،بی هیچ بیمی،برای داشتن فردای روشن ورزش مهد قهرمانان و دیار پدیده ها و فرصتها، مدیریت بر امورشان را به خودشان واگذاریم.
حسین خبیری
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما