۰
plusresetminus
بسیج دانشجویی استان فارس:

راه اندازی قرارگاه شهید آشتیانی

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۸
قرارگاه شهید آشتیانی در فارس توسط بسیج دانشجویی این استان راه اندازی شد.
راه اندازی قرارگاه شهید آشتیانی
به گزارش حافظ خبر،  قرارگاه دانشجویی تربیتی شهید آشتیانی امروز توسط بسیج دانشجویی استان فارس تشکیل و آغاز به کار کرد.

علیرضا غریبی، مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مراسم آغاز به کار قرارگاه دانشجویی شهید آشتیانی اظهار داشت: با مطالعه فعالیت های دانشجویی و جنبش ها می توان دریافت که تا چه حد دانشجویان جریان ساز و تاثیرگذار بوده اند و امروز نیز این نقش کمرنگ و یا تقلیل نرفته است.

وی با بیان اینکه دانشجویان سکاندار جریان سازی و کنشگری در کشور و حتی در سطح بین الملل هستند افزود: باید به لزوم تربیت نیروی انقلابی توانمند، متعهد و متخصص توجهی دو چندان کرد و با تربیت نیروهای مومن و انقلابی خلاء های موجود در این اجتماع تاثیرگذار و اساسی دانشجویی از بین برد و دانشجو را نسبت به اتفاقات و حوادث پیرامون خود حساس و او را برای اثر گذاری تربیت کرد.

مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه عدم وجود نیروی توانمند و متعهد به نظام سبب توقف و یا کندشدن سرعت جریان های دانشجویی و کم رنگ شدن نقش آن ها می شود، اضافه کرد: انتظار می رود که در تربیت نیرو، اقدامات عمیق، درست و اصولی مبتنی بر آرمان ها و رهیافت های امام جامعه صورت گیرد.

غریبی با بیان اینکه مدیریت رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اقدام به راه اندازی قرارگاه تربیتی شهید آشتیانی کرده است ادامه داد:  این قرارگاه قصد دارد با تدوین مسیر آموزشی، نیرو های مستعد را شناسایی و جذب کرده و سپس با پیاده سازی مسیر آموزشی خود، آن ها را در مسیر(جذب تا مدیر تراز) قرار داده تا بتوانند مدیران آینده بخش های مختلف سازمان ها و نهاد های فرهنگی باشند.

مدیر رشد و کادرسازی ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: قرارگاه باید شبکه ای از افراد تربیت شده توسط مسیر آموزشی را داشته باشد تا بتواند با آن ها به صورت دائمی  ارتباط داشته و در زمان نیاز از آن ها استفاده شود.

غریبی در ادامه تربیت نیرو های جذب شده به صورت اختصاصی، طراحی مسیر راهبردی تربیتی جذب تا مدیر تراز، تعلیم و تربیت نیرو های انقلابی برای استفاده به عنوان کادر آینده بخش های مدیریتی، تشکیل شبکه ای از افراد آموزش دیده و آماده فعالیت از اهداف قرارگاه تربیتی شهید آشتیانی برشمرد و تصریح کرد: در این قرارگاه به دنبال تربیت نیروی انقلابی و متعهد با کارآمدی در حوزه های کمک به نقش آفرینی تخصصی بسیج دانشجویی دانشگاه ها، گفتمان سازی، جریان سازی و موج آفرینی انقلابی در دانشگاه و ترویج گفتمان امامین انقلاب در حوزه های مختلف علمی و ... هستیم.


وی بیان داشت: برنامه های قرارگاه و مسیر آموزشی با فرآیند توجیهی، هماهنگی ها، تدوین شیوه نامه و ... نه ماهه تنظیم و فرآیند آغاز به کار آن نیز از آذر ماه 1402 شروع شد که تا شهریور 1403 مسیر آموزشی تمام شده و دانش پژوهان از قرارگاه تربیتی شهید آشتیانی فارغ التحصیل می شوند.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۸۲۸۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما