۰
plusresetminus

برگزاری انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در اقلید

تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۳
بعدازظهر امروز با حضور نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در اقلید برگزار شد.
به گزارش حافظ نیوز، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید در حاشیه برگزاری انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان که با حضور نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس، اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، تعزیرات حکومتی و دادگستری اقلید در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: احقاق حقوق مصرف‌کنندگان موجب رقابت‌پذیری بیشتر و عرضه کالاهای باکیفیت‌تر می‌شود.

علیرضا قادری به فراخوان اداره صنعت، معدن و تجارت اقلید برای عضویت مردم در انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اشاره و عنوان کرد: با تبلیغات گسترده و جامع در رسانه‌های محلی، نماز جمعه، ادارات و نهادهای دولتی و مردمی و ... از علاقه‌مندان به تشکیل مجمع عمومی انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و داوطلبان عضویت در هیئت‌مدیره و بازرس انجمن این شهرستان دعوت به همکاری شده بود.

همچنین نماینده سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید به تصویب قانون حمایت از مصرف‌کنندگان در سال 88 توسط مجلس شورای اسلامی اشاره و عنوان کرد: انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان از سال 90 آغاز به کارکرده تا با ساماندهی مشارکت مردمی در اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان بر اساس اصل 44 قانون اساسی و با واگذاری موارد غیر حاکمیتی مرتبط با مصرف‌کنندگان به آن‌ها، زمینه رشد اقتصادی، تولیدی و مشتری مداری را فراهم کند.

سید مجتبی موسوی به انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان در 13 شهرستان استان فارس اشاره و از برگزاری انتخابات استانی در 21 شهریورماه جاری در شیراز و انتخابات انجمن ملی حمایت از مصرف‌کنندگان در مهرماه امسال در تهران خبر داد.

به گزارش فارس، در انتخابات انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اقلید غلامرضا قربانی، اسماعیل علی‌اکبری، صالح شفیعی، حسین صائبی، محمد دهقانی و طاهره رسولی‌زاده به‌عنوان رئیس، نائب رئیس، خزانه‌دار و اعضای اصلی و بازرس و عباسعلی ابوالحسینی و معصومه اسلمی به عنوان عضو علی‌البدل و مریم سادات جعفرپور به عنوان علی‌البدل بازرس انتخاب شدند.
کد مطلب : ۱۰۲۷۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما