۰
plusresetminus
سپاه فجر استان فارس:

برگزاری بیش از ۴۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس 

مولف : منیره خسروبیگ
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۷
در هفته دفاع مقدس بیش از ۴۵۰۰ برنامه عمومی و ۴۵۰ برنامه شاخص توسط سپاه فجر در استان فارس برگزار میشود.
برگزاری بیش از ۴۵۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس 
به گزارش حافظ خبر، سید رضا متولی در جمع خبرنگاران به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت سالروز شهادت دو تن از فرماندهان سپاه که در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند گفت: این دو شهید شهدای حادثه ترور هستند، که در ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ به شهادت رسیدند، شهید حیدرعلی ملاشفیع در ابتدای خیابان بلوار مدرس به شهادت رسیدو شهید شاخص دیگر به نام مهدی فیروزی که از بهترین های جنگ های چریکه ای و برجسته جنگی که در اطلاعات سپاه فعال بود.

رئیس انجمن راویان کنگره استان فارس بیان کرد: استان فارس یکی از استان های پیشرو در عرصه دفاع از وطن و انقلاب اسلامی است و به عنوان استان پشتیبانی کننده اصلی صحنه های نبرد در جنگ تحمیلی بوده .

وی ادامه داد: جهاد سازندگی استان فارس که به عنوان جهاد فارس معرفی شده یکی از  پیشتازان و فنی ترین نیرو های هشت سال دفاع مقدس است.


سرهنگ هاشم جمالی جانشین فرمانده سپاه فجر استان فارس در خصوص برنامه های هفته دفاع مقدس در بین اصحاب رسانه اظهار کرد: در آستانه هفته دفاع مقدس هستیم و  در نباشیم این ایام الله را به خوبی برگزار کنیم،  هشت سال دفاع مقدس دستاورد های فراوانی برایی کشور و ملت ما داشته است.


 جانشین فرمانده سپاه فجر ضمن بیان این که هشت سال دفاع مقدس باعث شده که امنیت و توان نظامی کشور ایران به اوج خود برسد، افزود:  ما بدون وابستگی به شرق و غرب و حتی امنیت  دیگر کشور ها در خصوص در خاورمیانه داریم.


سرهنگ جمالی گفت: امسال در استان فارس مجموعه سپاه برنامه های متنوعی را براساس نیاز جامعه با محوریت جوانان و نوجوانان برگزار می کند ، که اقدامات برگزاری برنامه حدود یک ماه قبل انجام شده و بیش از ۴۵۰۰ برنامه در زمینه های مختلف برای عموم مردم استان در نظر گرفته شده است.


وی اظهار کرد: از جمله برنامه های پیش رو تجلیل از صد هزار پیشکسوت بسیجی و رزمنده استان فارسی که همزمان با سراسر کشور در تاریخ ۲۹ شهریور ماه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار میشود.

جانشین فرمانده سپاه ضمن بیان این که اکثر برنامه های هفته دفاع مقدس با توجه به شرایط موجود در دانشگاه ها و مدارس برگزار می شود، ادامه داد: پیاده روی خانوادگی در روز جمعه، زنگ ایثار و شهادت هم زمان با شروع مدارس، برپایی نمایشگاه ، پویش کتابخوانی ، توزیع لوازم و تحریر و خدمات رسانی به مناطق محروم ، نشست های روشنگری و جهاد تبیین ، شبیه سازی عملیات کربلای ۴، ۵ و برگزاری یاد واره ها با محوریت آمار کنگره شهدای فارس و .... در مدت هفته دفاع مقدس در کل استان برگزار خواهد شد.


جمالی اظهار داشت:  در تلاش هستیم بعد از گذشت دو سال رویداد بزرگ (راوی شو) که بزرگترین مسابقه فرهنگی و هنری است را به میزبانی استان فارس برگزار کنیم و با کمک و تلاش اصحاب رسانه می توانیم برای اجلاسیه ۱۴۰۳ شهدای استان فارس که همزمان با سالروز شهادت شهدای تروریستی شاهچراغ (ع) برگزار می‌شود، اقدامات خوبی را انجام دهیم.

وی در پایان ضمن بیان این که امنیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) به سپاه پاسداران سپرده شده است، بیان داشت: کنگره ای که در تلاش هستیم برای برگزاری آن، به نام دومین کنگره امیران، سرداران  و ۱۵ هزار شهید استان فارس است و ۲۱ کمیته برای سرکشی به خانواده های معظم شهدا تا پایان شهریور ۱۴۰۳ خواهیم داشت.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
مولف : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۹۶۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما