۰
plusresetminus
رئیس پلیس آگاهی فارس اعلام کرد:

کشف هشت محموله کالای قاچاق در فارس با ارزش بیش از 20 میلیارد ریال

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۵
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان فارس از کشف هشت محموله کالای قاچاق در آن استان در 24 ساعت گذشته با ارزش بیش از 20 میلیارد ریال خبر داد.
محموله قاچاق
محموله قاچاق
به گزارش "حافظ نیوز" به نقل از پلیس فارس، سیروس حیدری، گفت: ماموران پلیس آگاهی فارس با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک دستگاه خودروی تریلر حامل کالای خارجی قاچاق را که پس از بارگیری از استان هرمزگان به سمت شهر شیراز در حرکت بود شناسایی، متوقف و در بازرسی از آن 21 تن و 700 کیلوگرم پرتقال خارجی و 4 هزار و 320 عدد قوطی آبمیوه فاقد مجوز گمرکی و تعداد 24 عدد بشکه 220 لیتری خالی به ارزش تقریبی یک میلیارد و 500 میلیون ریال کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

وی گفت: در عملیات دیگری این ماموران از یک دستگاه خودرو زانتیا که پس از بارگیری کالای خارجی قاچاق در استان های جنوبی و بنادر، در محور کازرون به سمت شهر شیراز در حرکت بود تعداد 287 دستگاه گوشی تلفن همراه و تعداد شش هزار و 805 عدد باطری گوشی تلفن همراه کشف و راننده خودرو را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: کشف تعداد 459 دستگاه موبایل به ارزش دو میلیارد و 300 میلیون ریال از یک دستگاه پژو پارس در شهرستان شیراز از دیگر اقدامات ماموران پلیس آگاهی فارس در راستای مبارزه با قاچاق کالا در 24 ساعت گذشته بود که در این خصوص راننده و سرنشین خودرو دستگیر شدند.

حیدری بیان کرد: در شهرستان فیروزآباد استان فارس نیز ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از دو دستگاه خودرو پژو 405 تعداد 55 دستگاه مانیتور "ال ای دی" 19اینچ و تعداد 15 هزار حلقه لوح فشرده خام، یک هزار و 680 قوطی نوشابه، یک هزار و 512 قوطی آبمیوه فاقد هرگونه مجوز قانونی و گمرکی کشف و راننده هردو خودرو را دستگیر کردند.

وی گفت: در عملیات دیگری ماموران پلیس آگاهی فارس از یک دستگاه خودرو پژو پارس در شیراز تعداد 269 عدد مادربرد و تعداد چهار دستگاه لب تاب و تعداد 20 عدد وای فای که از استان‌های جنوبی و بنادر به مقصد شیراز بارگیری شده بود کشف و راننده این خودرو را نیز دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فارس افزود: در شهرستان "داراب" استان فارس نیز ماموران هنگام کنترل خودروهای عبوری از یک دستگاه تریلی تعداد 50 هزارو 312 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش تقریبی 20 ملیارد ریال کشف و خودرو را توقیف کردند که راننده به دادسرا معرفی و با قرار روانه زندان شد.

حیدری گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان شیراز نیز روز گذشته از یک دستگاه خودرو 405 تعداد 823 دستگاه گوشی موبایل فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف و خودرو را به همراه راننده و موارد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به پلیس مبارزه با کالای قاچاق انتقال دادند.
کد مطلب : ۱۰۸۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما