۰
plusresetminus
گزارشی از یادواره 1400 مجاهد و پیشکسوت پرکشیده عرصه نظم و امنیت فارس؛

آیت‌الله ایمانی: جامعه به کارهای ارزشی تشویق شود/ سردار گودرزی: امنیت ما مدیون رشادت‌ مجاهدان عرصه امنیت است

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵
فرمانده انتظامی فارس گفت: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمن، کشور ایران امن‌ترین کشور منطقه است.
یادواره مجاهدان امنیت
یادواره مجاهدان امنیت
به گزارش "حافظ نیوز"، آیت‌الله اسدالله ایمانی در یادواره 1400 مجاهد و پیشکسوت پرکشیده عرصه نظم و امنیت فارس گفت: ظاهر این مراسم‌ها یادواره گذشتگان است و در یادواره تکریم کسانی است که زحماتی داشته‌اند و در عرصه‌های خدمتی حضور داشته‌اند اما عملاً فضای رشد و بالندگی برای کار و فعالیت و ارائه خدمت بهتر و بیشتر فراهم می‌شود و این چیزی است که ما در جامعه به آن نیازمندیم.

وی بیان کرد: ما در جامعه نیاز داریم که همواره مردم مستقیم و غیرمستقیم به کار مثبت و ارزشی تشویق و هدایت شوند و این چنین نباشد که بگوییم نسل امروز نسبت به دیگران چه کرده‌اند و نسبت به ما هم همان است؛ همانگونه که با گذشتگان برخورد کردیم آیندگان هم با ما برخورد می‌کنند و وقتی ما از زحمات آنان قدردانی نکردیم طبیعتاً دیگران هم از زحمات ما قدردانی نخواهند کرد..

امام جمعه شیراز تصریح کرد: اسلام برای اجتماع مسلمانان کنار همدیگر و دور از همدیگر اعتبار فراوانی قائل است چنانچه  مراسم روز اربعین که این همه عظمت پیدا کرده و این همه تشویق روی آن انجام گرفته است و دو دولت ایران و عراق به طور مستقیم تمام همت خود را در این مدت برای برگزاری خوب این مراسم صرف کرده است، فقط اجتماع مسلمانان در کنار هم است لذا باید این اجتماعات را قدر بدانیم و این‌ها عزت دارد و آبروست و آخرت را تأمین می‌کند.

سردار گودرزی نیز در این یادواره بیان کرد: برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و بدحجابی به‌صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار دارد.

وی با اشاره به اقتدار و امنیت حاکم بر کشورمان گفت: اگر امنیتی امروز بر جامعه حاکم است، مدیون رشادت‌های مجاهدان و پیشکسوتان عرصه نظم و امنیت است.

فرمانده انتظامی فارس به شرایط منطقه اشاره کرد و ادامه داد: علی‌رغم تمام توطئه‌های دشمن، کشور ایران امن‌ترین کشور منطقه است.

گودرزی با اشاره به برگزاری مراسم اربعین حسینی، گفت: علی‌رغم همه تهدیدات استکبار جهانی، با تلاش همه نیروهای امنیتی کشور، امنیت بسیار خوبی در این مراسم حاکم بود و خوشبختانه هیچگونه مشکلی پیش نیامد.

وی اظهار کرد: امروز نیروی انتظامی با پشتیبانی پیشکسوتان نسبت به برقراری امنیت تلاش می‌کند و در این راه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

http://hafeznews.ir/images/docs/000012/n00012153-r-b-000.png
 
 
کد مطلب : ۱۲۲۶۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما