۰
plusresetminus

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۳
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس از حضور 40 دستگاه اجرایی و مرکز آموزشی در نمایشگاه هفته پژوهش این استان خبر داد.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از فارس، یدالله رحمانی ظهر امروز در آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی استان فارس اظهار داشت: در این نمایشگاه 40 دستگاه اجرایی، مرکز تحقیقاتی و مرکز آموزش عالی حضور دارند و دستاوردهای خود در حوزه پژوهش را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده‌اند.
وی افزود: امیدواریم دستاوردهای پژوهشی این دستگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در عمل در پیشبرد امور و حل‌وفصل مسائل مختلف حوزه صنعت و کشاورزی و خدمات مؤثر واقع شود.
رحمانی ادامه داد: فردا در محل نمایشگاه دستاوردهای پژوهش دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی فارس در دانشکده مهندسی شیمی، نفت و گاز با حضور استاندار از 43 پژوهشگر برتر این استان تقدیر می‌شود تا با این کار انگیزه‌ای هرچند کوچک برای سایر محققان ایجاد شود تا در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشند به‌ویژه اینکه پژوهش می‌تواند مسیرهای توسعه فارس را هموار کند.
وی با اشاره به بازدید از غرفه‌های پارک علم و فناوری، آموزش‌وپرورش، دانشگاه پیام نور، شهرداری شیراز، دانشگاه صنعتی و برخی غرفه‌های دیگر نمایشگاه را از نظر کیفی قابل‌قبول ارزیابی کرد و افزود: یک بخش نمایشگاه به‌طور سنتی شامل پایان‌نامه‌ها و مقاله‌ها است که موارد خوبی دراین‌بین وجود داشت چنانکه یک مورد دستگاه سم‌پاش در نمایشگاه امروز در معرض دید عموم قرارگرفته بود که می‌توانست مصرف آب و سموم را در سطح کاهش دهد که به‌طور قطع چنین دستگاه‌هایی می‌توانند در حوزه کشاورزی و محیط‌زیست استان تأثیرگذار باشند.
کد مطلب : ۱۲۲۸۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما