۰
plusresetminus

حمله به سفارتخانه ها کار صحیح نیست

تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۳
دکتر شاهین محمدصادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی گفت: اعدام «آیت الله شهید نمر» را محکوم می کنیم اما باید به خاطر داشته باشیم که حمله به سفارتخانه کار صحیحی نیست.
به گزارش حافظ نیوز به نقل از کازرون نما، دکتر شاهین محمد صادقی نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران تاکید کرد: آل سعود هیچگاه دست از دشمنی و اینگونه رفتارها بر نخواهد داشت همانگونه که در حال حاضر با دلارهای نفتی در کشورهای مسلمان دیگر شیعیان را می کشند.
وی تاکید کرد: اعدام آیت الله نمر کاملا محکوم است اما باید به خاطر داشته باشیم که حمله به سفارتخانه های یک کشور صحیح نیست و مشکلاتی را به همراه دارد.
نماینده کازرون در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر، مبنی بر اینکه پس از ارائه وعده های عمل نشده در شهرستان کازرون چرا در دور آینده قصد حضور در شیراز را دارید، گفت: اینکه می گویند شعارهای انتخاباتی من در شهرستان کازرون عملیاتی نشده درست نیست زیرا هیچگاه شعار و قول ندادم و در مقابل کار کردم.
محمد صادقی تصریح کرد: شناخت کامل از شیراز دارم و برنامه های مختلفی را نیز در این راستا خواهم داشت.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار دیگری در خصوص عدم اتحاد نمایندگان فارس در زمان انتخاب استاندار، گفت: هیچگونه مشکلی با شخص استاندار فعلی فارس نداشتیم و ناراحتی نمایندگان از وزیر کشور بود.
نماینده شهرستان کازرون یادآور شد: وزیر کشور به قول خود عمل نکرد و نمی دانیم چه اتفاقی در روند انتخاب استاندار فارس روی داد.
وی در خصوص وضعیت دریاچه پریشان نیز گفت: سد نرگسی با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد تومان در حال ساخت است که می تواند دریاچه پریشان را پر آب کند.
 
کد مطلب : ۱۲۶۹۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما