۰
plusresetminus
همزمان با ایام فاطمیه؛

ده شهید گمنام میهمان دانشگاه های فارس می شوند

تاریخ انتشارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۳۹
همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر 10 شهید گمنام در دانشگاه های استان فارس تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
تشییع شهدای گمنام در دانشگاه های فارس
تشییع شهدای گمنام در دانشگاه های فارس
به گزارش "حافظ نیوز" همزمان با ایام فاطمیه، پیکر مطهر 10 شهید گمنام در دانشگاه های استان فارس تشییع و خاکسپاری  می‌شوند.
اسماعیل قزل سفلی مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در جلسه هماهنگی مراسم تشییع شهدای گمنام در استان فارس اظهار داشت: پس از تلاش‌های بسیار و با عنایت شهدا، دانشگاه های استان فارس دوباره میزبان شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس هستند.
وی افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده پیکر  مطهر 10 شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه های علوم قرآنی شیراز، فرهنگیان شهید باهنر پردیس خواهران شیراز، آزاد اسلامی لامرد، آزاد اسلامی کازرون و  علوم پزشکی جهرم تشییع و خاکسپاری خواهند شد.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس در مورد زمان تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در دانشگاه های این استان گفت: سه‌شنبه 18 اسفندماه جاری مراسم تشییع و خاکسپاری  10 شهید گمنام دفاع مقدس با حضور با شکوه دانشجویان و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور شهرهای شیراز، جهرم، کازرون و لامرد برگزار می شود.
قزل سفلی با دعوت از عموم مردم و دانشجویان برای شرکت در مراسم تشییع شهدای گمنام گفت: دانشگاهیان استان فارس در سال‌های گذشته در استقبال از شهدای گمنام حضور باشکوهی داشته‌اند و امید است این بار نیز با حضور پرشکوه و حماسی خود برگ زرینی از ولایت‌مداری خود را به اثبات ‌رسانند.
براساس این گزارش، این شهدا در عملیات های خیبر و بدر و مناطق عملیاتی جزیره مجنون و شرق دجله تفحص شده اند.

 
کد مطلب : ۱۳۳۴۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما