۰
plusresetminus
عضو شورای شهر شیراز؛

چه کسی پاسخگوی هزینه سد تنگ سرخ است/ بازیگران بی خاصیت مانع خدمت رسانی هستند/فارس در آستانه 5 میلیونی شدن جمعیت است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۵۶
عضو شورای شهر شیراز گفت: هیچکس نباید به دنبال دو قطبی کردن فضای استان فارس باشد زیرا باعث عدم توسعه و پیشرفت می شود.
چه کسی پاسخگوی هزینه سد تنگ سرخ است/ بازیگران بی خاصیت مانع خدمت رسانی هستند/فارس در آستانه 5 میلیونی شدن جمعیت است
به گزارش" حافظ نیوز" محمد رضا هاجری ظهر پنجشنبه در صحن علنی شورای شهر شیراز، گفت: دهها میلیارد تومان هزینه شده توسط شهرداری برای سد تنگ سرخ را چه کسی باید جوابگو باشد
وی گفت: مردم از بازی های سیاسی خسته شده اند، اقدام و عمل می خواهند و اگر نمی توانند بهتر است کار را به کسانی بسپارند که ثابت کرده اند در حوزه اقدام و عمل یک سر و گردن از مدعیان لاف زن برترهستند.
وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: اجازه نخواهیم داد بازیگران بی خاصیت سیاسی مانع خدمات آنها شوند.
عضو شورای شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: فارس در آستانه 5 میلیون نفری شدن است و نزدیک به 2 میلیون نفر آنها در شیراز زندگی می کنند ، هیچ طیف ، حزب ، گروه ، باند سیاسی ،  قوم و قبیله ای به تنهایی نمی تواند شهر را  اداره نماید ، بهتر است بستر همدلی و همکاری مشترک همه فارسیان مهیا و از دو قطبی کردن فارس بشدت پرهیز تا نیروهای انسانی خدوم بار و توانایی یکدیگر را خنثی نسازند.
باید امید به آینده روشن را در دل مردم ایجاد نمود و اینکار با شعار غیر ممکن است ، باید در عمل انجام گیرد.
بیاد داشته باشیم معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفته : 11 میلیون جوان از سن ازدواج در کشور عبور کرده و همین تعداد در جرگه بیکاران کشور قرار دارند.
از استاندار محترم فارس درخواست دارم جلو شیب تند سیاسی کاری در فارس را بگیرند وگرنه فارس ضربه خواهد خورد و منافع و مصلحت فارس درپای بازیهای سیاسی  و قومی آسیب می بیند.
هاجری ادامه داد: علت موفقیت و سربلندی و کار آمدی شورا و شهرداری در این است که اجازه نداده اند باند های سیاست باز در آنها نفوذ کرند، آنها را مشغول سازد، اگر چه بدنبال پرونده سازی بر علیه  آنها باشد، اعتقاد داریم مردم لایق و شایسته شهر شیراز نیاز به خدمت و اقدام و عمل دارند و شعارهای سیاسی و میتینگ های انتخاباتی و بیتوته در پشت دربهای بسته بی خاصیت ، شورا و شهرداری با خدای خویش عهد کرد تا آخرین روز فرصت خدمت ، همدل و همراه خدمات جهادی خود را ادامه دهد
وی ادامه داد: امروز الگو برداری از لشکر مخلص خدا  در عراق ، سوریه ، لبنان ، غزه ، یمن، بحرین ، افغانستان ، ونزوئلا ، بولیوی ، کوبا و نیجریه را می توانیم با افتخار به نظاره بنشینیم. بدون شک بسیج ابتکار بی بدیلی از سازماندهی و مشارکت مومنانه مردمی است که امام راحل (ره) با خلوص نیت و صفای دل این نهال را  در سرزمین اسلامی کاشته و با هدایت و راهنمائی خلف صالح و شایسته امام خامنه ای به اوج شکوفایی رسیده است  تا از شکوفه های وصل آن جهانیان بهره مند شوند.
انتهای خبر/111
کد مطلب : ۱۵۷۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما