۰
plusresetminus
آزمون دکترا:

آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها ۶ اسفند برگزار می شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۴
وکیل ملت: آزمون دوره دکتری «Ph.D» (نیمه‌متمرکز) سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های دولتی، 6 اسفند برگزار می‌شود.
آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه ها ۶ اسفند برگزار می شود
به گزارش "حافظ نیوز"،داوطلبان آزمون دکتری (Ph.D) سال 96 دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور، می‌توانند از روز سه‌شنبه 3 اسفند 95 برای دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و پرینت کارت خود را دریافت کنند.
آزمون دوره دکتری (نیمه‌متمرکز) سال 96، در هفت گروه آموزشی و برای 244 کد رشته امتحانی صبح روز جمعه 6 اسفند 95 در 54 حوزه امتحانی در سراسر کشور برگزار و نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه در هفته آخر فروردین 96 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.
داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته باشند، می‌توانند در نیمه اول اردیبشهت، انتخاب رشته کنند. این انتخاب رشته برای پذیرش در رشته محل‌های مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی است.
داوطلبان برای پذیرش در دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از طریق سایت این دانشگاه انتخاب رشته کنند و واضح است که امکان انتخاب رشته برای دواطلبان در سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه آزاد اسلامی به صورت مجزا فراهم است.
ثبت‌نام برای شرکت در آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی و سایر دانشگاه‌های دولتی از 16 آذز شروع شد و با یک بار تمدید تا 4 دی ادامه داشت. بر اساس اعلام سازمان سنجش آموزش کشور بعد از پایان مهلت ثبت‌نام، 260 هزار و 83 دواطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد 110 هزار و 163 نفر زن (42/36) و 149 هزار 920 نفر مرد (57/64) بودند.
کد مطلب : ۱۶۴۷۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما