۰
plusresetminus
عجیب اما واقعی؛

هنگامی که 6 وزیر مملکت 1 ماه وقت می گذارند برای رفع فیلتر از یک بازی...

تاریخ انتشارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۴
جای هیچگونه نقد و بررسی و تحلیل وجود نداردچون نگارنده هنوز از بابت مشاهده این خبر و اشراف به اثرات مخرب این بازی اعتیاد آور که باعث خروج ارز از کشور نیز می شود شوک زده است!
هنگامی که 6 وزیر مملکت 1 ماه وقت می گذارند برای رفع فیلتر از یک بازی...
حافظ نیوز/  سرویس فرهنگی  باورش سخت است! انقدر سخت که وقتی شنیدم باورم نشد! تا اینکه تحقیق کردم و فهمیدم واقعیت دارد! 6 وزیر مملکت یک ماه درگیر این بوده اند تا بازی ”کلش آف کلنز“ رفع فیلتر شود!
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دومین نشست بررسی چالش‌های کسب و کارهای نوپا از تلاش دولت برای رفع فیلتر بازی ”کلش آف کلنز” خبر داد و گفت: برای رفع فیلتر این بازی ۶ وزیر مشغول پیگیری بودند.
خب تبریک می گوییم. مشکل فرهنگی جامعه و معضل افسردگی و بیکاری جوانان به خوبی مورد شناسایی قرار گرفت و پس از سی روز کار مشترک و گروهی شش وزیر که شاید کمتر هم سابقه داشته است، مشکل رفع فیلتر این بازی برطرف شد و از این پس شاهد جامعه پویا، جوانانی سرزنده و نهایتا در دسترس بودن یک بازی فرهنگی و فاخر در تراز انقلاب اسلامی هستیم که می تواند معادلات جهانی را تغییر دهد!
 
کلش آف کلنز چیست؟
کلش آف کلنز، به معنی ”جنگ قبایل”، یک بازی رایگان تلفن همراه صورت آنلاین  است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است.
از نمادهای فراماسونری و شیطان پرستی فراوان این بازی معتادکننده که بگذریم، یکی از نقدهای جدی به این بازی پولی بودن آن است. یعنی هرفردی که درگیر این بازی می شود، برای پیشرفت سریع در مراحل و ثبت رکوردهای بهتر جهانی در این بازی، می تواند پول پرداخت کند تا زودتر پیشرفت کند! بر همین اساس، چندی پیش پلیس فتا اعلام کرد یک جوان تهرانی در طول مدت زمانی که درگیر این بازی بوده، قریب 70 میلیون به حساب آن پرداخت کرده است. جای هیچگونه نقد و بررسی و تحلیل وجود نداردچون نگارنده هنوز از بابت مشاهده این خبر و اشراف به اثرات مخرب این بازی اعتیاد آور که باعث خروج ارز از کشور نیز می شود شوک زده است!
در مسند قضاوت نمی نشینیم و می دانیم مسئولان محترم حتما نیت خیری در سر داشته اند اما می پرسیم: چرا باید 6 وزیر یک ماه درگیر رفع فیلتر از این بازی باشند؟
 
 
 
 
کد مطلب : ۱۶۵۳۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما