۰
plusresetminus
پیش‌بینی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس:

۴۸۰۰ میلیارد تومان درآمد استان در سال جاری خواهد بود

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۳:۰۷
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس از پیش بینی درآمدزایی ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی فارس برای دولت در سال جاری خبر داد.
۴۸۰۰ میلیارد تومان درآمد استان در سال جاری خواهد بود
حسن نوروزی اظهار داشت: بر اساس لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ دولت سهم ۴ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی برای درآمد زایی استان فارس در نظر گرفته که این رقم نسبت به سال ۹۹ رشد حدود ۲۰ درصدی دارد.
وی یادآور شد: پیش بینی درآمدزایی فارس در سال گذشته ۴,۰۵۰ میلیارد تومان بود که تحقق این رقم پس از سال‌ها برای نخستین بار بیش از ۱۰۰ درصد بود و فارس برای کشور درآمد زایی بالغ بر ۴۱۰۰ میلیارد تومانی کرد.
نوروزی با بیان اینکه رقم مذکور بر اساس لایحه بودجه پیشنهادی دولت مربوط به سال ۱۴۰۰ استخراج شده است، گفت: هنوز مجلس آخرین تغییرات را بر روی بودجه اعمال نکرده و شاید مبلغ مذکور، دچار تغییر و تحول شود.
وی با بیان اینکه منتظر ابلاغ بودجه سال ۱۴۰۰ هستیم، گفت: تلاش می‌کنیم در جذب درآمدهای استانی و هزینه کرد بودجه پیش بینی شده فارس بهترین شیوه در نظر گرفته و اجرا شود. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس همچنین در خصوص آخرین وضعیت بودجه سال ۹۹ گفت: پرونده درآمدی بودجه سال ۹۹ فارس بسته شده، اما پرونده بودجه‌های هزینه‌ای و عمرانی فارس همچنان باز است.
وی بیان داشت: اعتبارات عمرانی در سطوح ملی و استانی در سال گذشته ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بود که موفق به تخصیص ۳ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومانی اعتبار شدیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فارس گفت: گرچه دیگر قرار نیست رقمی از بودجه عمرانی ملی و استانی به فارس تخصیص پیدا کند، اما همچنان در حال جذب بودجه‌های تخصیصی هستیم و منتظریم تا دستگاه‌های اجرایی سهم خود را از بودجه‌های ملی و استانی جذب کنند.
 
کد مطلب : ۲۳۴۲۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما