۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

الزامی شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی

مترو ، اتوبوس ، تاکسی
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۵۷
قائم مقام شهردار شیراز اعلام کرد: طبق مصوبات یکصد و دهمین جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا و در راستای پیشگیری از گسترش سویه امیکرون، از ورود افراد فاقد ماسک به مترو جلوگیری می شود و شهروندان در استفاده از اتوبوس و تاکسی ملزم به داشتن ماسک هستند. 
الزامی شدن استفاده از ماسک در ناوگان حمل و نقل عمومی
به گزارش حافظ خبر،  آرش فرج زاده در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرداری شیراز که با حضور معاون خدمات شهری، معاون حمل و نقل و ترافیک و جمعی از مدیران شهرداری شیراز برگزار شد، افزود: طبق برنامه ریزی صورت گرفته، شهرداری شیراز به منظور کاهش مراجعه حضوری شهروندان، اقدام به ارائه خدمات الکترونیک در بستر فضای مجازی کرده است.
 
وی ادامه داد: شهروندان می توانند بسیاری از خدمات حوزه شهرسازی همچون امور مرتبط با صدور و پیگیری پروانه ساختمانی ، پایان کار، استعلام بانک‌ها و دفاتر اسناد رسمی و عدم خلافی ساختمان را از طریق درگاه خدمات الکترونیک شهرداری به آدرس https://e.shiraz.ir/ و عوارض را از طریق آدرس
https://shiraz.ir
به صورت غیر حضوری انجام دهند. 
 
قائم مقام شهردار شیراز گفت: از این رو از شهروندان تقاضا داریم از مراجعه غیرضرور به حوزه های مختلف شهرداری و مناطق یازده گانه با توجه به پیک بیماری کرونا خودداری کنند و از خدمات غیرحضوری استفاده کنند. 
 
فرج زاده افزود: طبق مصوبات ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی برگزاری هرگونه تجمع در فضای سرپوشیده ممنوع و برگزاری این مراسم ها به صورت ویدئو کنفرانس یا در فضای باز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است. 
 
وی همچنین از تعطیلی فرهنگسراها و سالن های ورزشی خبر داد و گفت: طبق مصوبات ستاد استانی بیماری کرونا، در شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی فعالیت مراکز تفریحی سرپوشیده تا اطلاع ثانوی تعطیل است. 
 
فرج زاده خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی وضعیت دورکاری براساس مصوبات ابلاغی ستاد استانی مبارزه با کرونا اجرا می شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۴۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما