۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

رشد 300 درصدی بودجه حمایت از دانش آموزان المپیادی فارس با اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان

راه اندازی خانه المپیاد دانش اموزی در فارس
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۴
مدیرکل آموزش و پرورش فارس از افزایش بودجه حمایت از دانش آموزان المپیادی استان از 300 میلیون تومان به یک میلیاردتومان خبر داد و گفت: خانه المپیاد دانش آموزان فارس برای حمایت ویژه از این دانش اموزان در مسابقات علمی راه اندازی خواهد شد.
رشد 300 درصدی بودجه حمایت از دانش آموزان المپیادی فارس با اختصاص مبلغ یک میلیارد تومان
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در آیین تقدیر از دانش آموزان فارسی برگزیده کنکور و المپیادهای علمی کشور گفت: مایه افتخار است که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نظاره گر موفقیت ها و تلاشهای دانش آموزانمان باشیم.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: توام بودن علم و معرفت دینی باعث شکل گیری شخصیتی سالم و اثر گذار در دانش آموزان خواهد شد و این مساله اینده ای خوب را برای کشورمان رقم می زند.
عسکری با بیان اینکه برنامه های ورزشی در مدارس سمپاد باید به صورت ویژه دنبال شود، تصریح کرد: خانه المپیاد فارس را به منظور گسترده کردن کردن چتر حمایتی از دانش آموزان سراسر استان راه اندازی خواهیم کرد تا دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و محروم را نیز مورد توجه قراردهیم.
وی بیان کرد: تفاهم نامه هایی را با مجمع خیرین نخبه پرور و بنیاد نخبگان فارس جهت حمایت بیشتر از دانش آموزان مستعد استان منعقد خواهیم کردو با 3 برابر کردن اعتبار و بودجه حمایتی از دانش آموزان المپیادی به دنبال سرمایه گذاری بلند مدت و یک تحول اساسی ذیل سند تحول بنیادین هستیم.

عسکری افزود: مقام معظم رهبری نخبگان را سرمایه های اصلی جامعه می داند و بارها به انحا مختلف از آنان حمایت کرده است و ما نیز وظیفه خود میدانیم تا حمایت های ویژه ای از این نسل آینده ساز داشته باشیم.
در پایان جلسه از دانش آموزان برتر مسابقات قرآن کریم مدارس سمپاد نیز تقدیر شد.
 
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۷۵۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما