۲
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

سرپرست جدید آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز منصوب شد

تاریخ انتشارشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۱
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: به پشتوانه نقش و حضور پررنگ مردم در دهه فجر است که انقلاب اسلامی قدرتمند تر از همیشه در حال پیشروی و تکامل است.
سرپرست جدید آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز منصوب شد
به گزارش حافظ خبر، محمد خلیل عسکری در آیین تکریم مدیر سابق و سرپرست جدید آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز گفت: معلم محوری و توجه به نقش و جایگاه معلم در کنار حفظ شان و منزلت آنان توسط مسئولین می تواند موجب رشد و تعالی آموزش و پرورش شود.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس افزود: انتظار ما از روسای جدید آموزش و پرورش این است که از همه ظرفیت ها و اندیشه ها در چارچوب مقدسات جمهوری اسلامی  جهت کمک به آموزش و پرورش بهره بگیرند.
عسکری تصریح کرد: حق الناس و بیت المال 2 مقوله ای است که به عنوان یک اصل باید  مورد توجه قرار گیرد تا مبادا مردم نسبت به مسئولین بی اعتماد شوند.
وی عنوان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان فرهنگی نیز می تواند گره  از مشکلات سیستم تعلیم و تربیت باز کند و شتاب بیشتری به رشد این سیستم بدهد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اظهار کرد: امروز به مشارکت اولیا در عرصه تصمیم گیری و تصمیم سازی های آموزشی بسیار نیازمندیم و نباید از این ظرفیت عظیم غافل شویم.
عسکری با تاکید بر لزوم  برقراری عدالت آموزشی در سراسر فارس گفت: بروز کرونا باعث فاصله و شکاف بین مدارس و دانش آموزان شده است که این فاصله نیز باید با یک برنامه ریزی دقیق پر شود.
 در پایان  این مراسم از زحمات شهباز گودرزی مدیر سابق آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز تقدیر و جمال  رزاق منش به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۱۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما