۰
plusresetminus
مسعود زارعی عضو و ناظر شورای شهر شیراز:

احداث سایت نمایشگاهی با هدف ساماندهی ۲۹۵ واحد صنفی نمایشگاه های خودروهای سنگین

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۲
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: سایت شهید خرم شکوه با هدف ساماندهی ۲۹۵ واحد صنفی نمایشگاه های خودروهای سنگین در حال احداث است . 
احداث سایت نمایشگاهی با هدف ساماندهی ۲۹۵ واحد صنفی نمایشگاه های خودروهای سنگین
به گزارش حافظ خبر،  مسعود زارعی رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز، بابایی رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری، نعمت اللهی رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز و معاونین و کارشناسان سازمان از سایت ۶۴ هکتاری شهید خرم شکوه بازدید کردند. 

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز با تاکید بر اهمیت فضاهای همگانی شهری، هدایت نمایشگاه های خودرو به بیرون از هسته مرکزی شهر را مطالبه شهروندان عنوان کرد و افزود: این صنف بیش از سایر مشاغل مزاحم سبب ایجاد ترافیک و آشفتگی فضا و سیمای شهری کرده است.

 زارعی با اشاره به هدف احداث سایت خرمشکوه که به منظور ساماندهی فروشندگان ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و لوازم یدکی می باشد بیان کرد: این سایت در ۱۹ کیلومتری شهر شیراز (پل فسا) در حال احداث است که در حال حاضر دارای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی می باشد و تلاش شده است تا با بهره برداری سریع تر از آن بتوانیم در راستای ارائه خدمات بهتر در زمینه خریدوفروش خودروهای سنگین حمل و نقل بار به مردم و دسترسی هرچه بیشتر و راحت‌تر به این نمایشگاه متمرکز شویم. 

وی ایجاد شهرک نمایشگاهی را با توجه به تعداد زیاد نمایشگاه های اتومبیل یکی از نیازهای شهر دانست و افزود: سایت ساماندهی نمایشگاه های خودرو راهکاری مناسب برای رفع معضلات شهری ، کاهش ترافیک و در نتیجه کاهش آلاینده های صوتی و سد معبر  و موثر در زیباسازی فضای شهری عنوان کرد.

 در حاشیه این بازدید با توجه به آماده سازی سایت ۶۴ هکتاری ساماندهی نمایشگاه داران خودروهای سنگین ،پیگیری موضوع خرید قیر و تهیه آسفالت و انجام تعهدات مسئولین مالی و سازمان عمران از تصمیمات مهم در بازدید میدانی این پروژه بود.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۸۷۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما