۰
plusresetminus
آموزش و پرورش استان فارس:

تحصیل ۱۶درصد از دانش آموزان فارس در مدارس غیر دولتی

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۰۵
مدیرکل آموزش و پرورش فارس اعلام کرد که بالغ بر ۱۶ درصد از کل دانش‌آموزان در این استان، در مدارس غیردولتی مشغول تحصیل هستند.
تحصیل ۱۶درصد از دانش آموزان فارس در مدارس غیر دولتی
به گزارش حافظ خبر، محمدخلیل عسکری سه‌شنبه هفدهم اسفند در نشست برخط با اعضای شورای معاونین و کارشناسان مدارس غیردولتی ادارات آموزش و پرورش استان فارس، گفت: بیش از ۱۴۷ هزار دانش اموز استان فارسی در مدارس غیر دولتی در پایه های مختلف تحصیلی مشغول تحصیل هستند.
عسکری در این جلسه که با حضور سرپرست سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، عنوان کرد: این تعداد دانش اموزان ۱۶ درصد از کل جمعیت دانش اموزی فارس را تشکیل می دهند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس خاطرنشان کرد که این تعداد دانش آموز در ۲ هزار و ۲۶ واحد آموزشی غیردولتی استان مشغول تحصیل هستند.
وی بیان کرد: انتظار داریم  یک امتیاز ویژه برای معلمان مدارس غیر دولتی برای شرکت در آزمون استخدامی آموزش و پرورش در نظر گرفت تا انگیزه و اشتیاق این معلمان زیاد شود.
عسکری افزود: دوران کرونا مشکلاتی را برای مدارس غیر دولتی ایجاد کرده است که در خصوص پایان مهلت ۳ ساله تمدید مجوزهای نوسازی در سال اینده باید تمهیدات و اقداماتی انجام شود.
وی گفت: ریل گذاری مدارس غیردولتی باید در راستای عدالت آموزشی صورت گیرد تا دانش آموزان مدارس دولتی احساس بی عدالتی نکنند.
عسکری خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش فارس در دوران مدیریت جدید بر اساس سند تحول بنادین، بیانیه گام دوم انقلاب و نقشه مهندسی کشور برنامه های خود را پیش خواهد برد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۴۹۶۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما