۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

خدمت رسانی به بیش از ۱۸۰۰ بیمار در بیمارستان شهدای سلامت نی ریز

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۶
به گفته سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی ریز، این مرکز درمانی از ابتدای سال جاری تا روز گذشته، نهم فروردین پذیرای هزار و ۸۸۲ بیمار بوده است.
خدمت رسانی به بیش از ۱۸۰۰ بیمار در بیمارستان شهدای سلامت نی ریز
به گزارش حافظ خبر، داور آل داود با اعلام این خبر گفت: این مرکز درمانی که اواخر سال ۱۴۰۰ در ساختمان جدید و با تجهیزات روزآمد کار خود را آغاز کرده است، با ۱۲۲ تخت فعال، پذیرای بیماران بوده و در ایام نوروز نیز این خدمات به روال دیگر ایام سال ادامه دارد.

وی با اشاره به پذیرش هزار و ۸۸۲ بیمار در این مرکز درمانی از ابتدای سال جاری تا نهم فروردین ۱۴۰۱، افزود: از مجموع این تعداد، هزار و ۷۲۷ مورد خدمات سرپایی و ۱۵۵ مورد نیز خدمات بستری بوده است.

 آل داود آمار جراحی های انجام شده در این بازه زمانی در این مرکز درمانی را نیز ۴۶ مورد اعلام کرد.

سرپرست بیمارستان شهدای سلامت نی ریز با بیان اینکه تمامی بخش های این مرکز درمانی در ایام نوروز امسال فعال بوده است، تخصص های فعال در نوروز را شامل زنان و زایمان، جراحی عمومی، داخلی، یورولوژی، اطفال، طب اورژانس، مغز و اعصاب، ارتوپد، قلب و عروق، جراح مغز و اعصاب برشمرد که در کنار پزشکان عمومی و کارکنان این مرکز درمانی، در این ایام پذیرای بیماران و مراجعان هستند.

وی از جمله تمهیدات پیش بینی شده در این مرکز درمانی برای ایام نوروز امسال را افزودن چهار تخت آی سی یو تروما در بخش سی سی یو بیمارستان و با هدف افزایش خدمات رسانی به بیماران سوانح ترافیکی در ایام نوروز عنوان کرد.

 آل داود، بیمارستان شهدای سلامت نی ریز در ساختمان جدید با دارا بودن تجهیزات روزآمد از جمله ماموگرافی، دستگاه های سونو و اکو و رادیوگرافی جدید، همچنین راه‌اندازی اکسیژن ساز، ایجاد مونیتورهای سانترال برای بخش های ویژه اورژانس و ریکاوری، از امکان توسعه کمی و کیفی خدمات به مردم این شهرستان برخوردار بوده و به نحوی برنامه ریزی شده که طی ماه های آینده نیز خدمات لاپاراسکوپی و اندوسکوپی در این مرکز درمانی ایجاد شود.
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما