۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بازدید استاندار فارس از پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۹
استاندار فارس با همراهی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسوولان استان، در یازدهمین روز فروردین ۱۴۰۱ از پارک علم و فناوری شیراز و شرکت های دانش بنیان حوزه سلامت بازدید کرد.
بازدید استاندار فارس از پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان شیراز
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت، بر توسعه راه اندازی دفاتر شرکت های دانش بنیان در فضای فیزیکی پارک علم و فناوری تاکید کرد و گفت: باید به گونه ای عمل کنیم تا توانمندی های استان فارس بیشتر معرفی شود و این توانمندی ها ناشناخته نماند.

وی با اشاره به دستورات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در زمینه افزایش شرکت های دانش بنیان تا پایان سال ۱۴۰۱ افزود: توانمندی های فارس در این زمینه بیش از این است و باید برای توسعه شرکت های دانش بنیان، تلاش حداکثری داشته باشیم.

استاندار فارس از مسوولان استان خواست با تعامل و همکاری بیشتر به توسعه فضای پارک علم و فناوری و ارتقای شرکت های دانش بنیان کمک کنند و از فضای فیزیکی پارک علم و فناوری به بهترین شکل استفاده شود.

  ایمانیه برگزاری کارگاه های آموزشی ویژه مدیران برای آشنایی بیشتر با شرکت های دانش بنیان و فعالیت آنها را از اقدامات ارزشمند در استان فارس برشمرد.

ایجاد شهر دانشگاهی شیراز و احیای کمیته دانش بنیان در استانداری فارس، از دیگر مواردی بود که از سوی استاندار فارس در این بازدید مورد تاکید قرار گرفت.

در این برنامه، روح الله نجابت و جعفر قادری نمایندگان مردم شهرستان های شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، عباس رضائیان زاده معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، علیرضا صحراگرد رییس اداره نظارت و اعتباربخشی و مهدی خسروی مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیکی و مواد معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، و مدیران ادارات و سازمان های استان فارس، ایمانیه استاندار فارس را همراهی کردند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۵۱۰۹
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما