۰
plusresetminus
فرمانده سپاه فجر در دیدار با ریاست دانشگاه هنر شیراز:

استفاده از ظرفیت های های هنر برای تبیین و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی

تاریخ انتشارجمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۶
سردار بوعلی گفت: تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در آن دوران پُرافتخار یکی از نیازهای مهم جامعه امروز بخصوص نسل نوجوان و جوان است.
استفاده از ظرفیت های های هنر برای تبیین و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی
به گزارش حافظ خبر،  سردار یداله بوعلی در دیدار با ستار خالدیان رییس دانشگاه هنر شیراز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: استان فارس و شهر شیراز بعنوان سومین حرم اهل بیت «علیهم السلام» در ایران اسلامی  دارای ظرفیت های فرهنگی وهنری بالقوه ای است که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان، دست اندرکاران و اصحاب هنر و فرهنگ بخصوص محموعه دانشگاه هنر شیراز قرار بگیرد.
وی با تاکید بر اینکه ثبت حماسه های دفاع مقدس رسالت مهم هنرمندان انقلابی است، خاطرنشان کرد: دانشگاه هنر شیراز می تواند بعنوان یکی از مراکز اصلی تجمیع ظرفیت ها و محور فعالیت های هنری تاثیرگذار با موضوعات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس فعالیت کند. 
فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه اردوهای راهیان نور دانش آموزی و دانشجویی استان فارس از 16 بهمن آغاز شده است، گفت:  تولید آثار فاخر فرهنگی و هنری با موضوع دفاع مقدس و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در آن دوران پُرافتخار یکی از نیازهای مهم جامعه امروز بخصوص نسل نوجوان و جوان است. 
 میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان فارس نیز در این دیدار با تشریح ظرفیت های هنرمندان بسیجی استان فارس، گفت: سازمان بسیج هنرمندان فارس آمادگی دارد با بکارگیری تمام ظرفیت های موجود در راستای برگزاری برنامه های شاخص فرهنگی و هنری و پرورش استعدادهای جوان و انقلابی با دانشگاه هنر شیراز همکاری و هم افزایی کند.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۶۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما