۰
plusresetminus
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز:

قدردانی از مردم شیراز برای حضور در جشن انقلاب

تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۱۹
فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیراز در پیامی از عموم مردم شیراز و بسیجیان منطقه شرق شیراز تشکر و قدردانی کرد. 
قدردانی از مردم شیراز برای حضور در جشن انقلاب

متن پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

قسم به فجر، قسم به هر آنچه خداوند مقدس شمرده است و قسم به آنچه خداوند برای جهانیان مقدر کرده است؛ نور حق هیچگاه خاموش نخواهد شد. هرچند همه شیاطین جن و انس دست در دست هم هزاران هزار توطئه کنند.
مطمئناً مثال بارز این مدعا انقلابی است که اکنون ۴۴ سال از پیروزی آن میگذرد و ما جشن دیگری را برای امتداد آن بعد از توطئه های فراوان، دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی گرفتیم.
این جشن به برکت حضور و فعالیت جهادی مردم در همه صحنه ها مورد نیاز جامعه بوده، به خصوص حضور مداوم و مستمر  شما بسیجیان در همه عرصه ها  که باید به شکرانه حضور و وجودتان سجده شکر به درگاه الهی سایید.
و اکنون مفتخریم که می توانیم با هر آنچه خداوند به ما بخشیده سپاسگزار وجود شما بوده و شکرگزار تلاش هایتان در همه عرصه های ابلاغی و ماموریتی ناحیه حضرت احمدبن موسی علیه السلام خصوصا در دهه مبارک فجر و پاسداشت نعمت انقلاب اسلامی باشیم.
امید است که همواره در مسیری که پای در آن گذاشته اید؛ استوار و محکم، ماندگار بوده و قدم هایتان لحظات ظهور را نزدیک بدارد، ان شاءالله.

سرهنگ پاسدار احمد جعفری
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمد بن موسی علیه السلام شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۶۹۷۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما