۰
plusresetminus
سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام :

رقابت ورزشی بسیجیان منطقه شرق شیراز

تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه احمدبن موسی علیه السلام شیرازگفت‌: بسیجیان منطقه شرق شیراز در بیش از ۳۰ تیم در رشته‌های مختلف ورزشی رقابت کردند.
رقابت ورزشی بسیجیان منطقه شرق شیراز
به گزارش حافظ خبر، سرگرد جابر فهندژ سعدی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام شعبانیه یک دوره مسابقات ورزشی در رشته های فوتسال، والیبال، کاراته، دارت، تنیس روی میز و فوتبال دستی ویژه جوانان پایگاه های  مقاومت بسیج محلات و دانش آموزان در سالن ورزشی ۹دی امام حسن مجتبی علیه السلام و سالن ورزشی تلاش برگزار شد.
سرگرد فهندژسعدی، در ادامه با اشاره به این که این دوره از رقابت های ورزشی که با حضور صدها نفر از ورزشکاران، مربیان، داوران شرکت کننده در منطقه شرق شیراز برگزار شد، افزود: در رشته ورزشی کاراته سبک کیوکوشین شش تیم ورزشی حضور داشته اند که استاد زارع عمادی از حوزه کربلا، هتل رز ریحان، از بسیجیان محلات برادر و استاد یزدانی، از  بسیجیان محلات زرین‌دشت مقام اول تا سوم را کسب کردند. 
 وی در ادامه به رشته ورزشی فوتسال اشاره کرد و گفت:  تیم شهدای گمنام از محله دارالرحمه، تیم مسجد امام صادق(ع) از محله ریاستی، تیم مسجد امام رضا (ع) از شریف آباد به کسب مقام اول تا سوم قهرمانی نائل شدند همچنین  در رشته ورزشی تفنگ بادی پیمان محمودی، محمدرضا پلنگ افکن و حسین معصومی مقام اول تا سوم را کسب کردند.
فهندژسعدی،بیان داشت:در رشته ورزشی تنیس روی میز، رضا بشکار و شایان قاسمی مقام اول و دوم و در رشته فوتبال دستی امید زارع و مهدی زمان زاده و پیام محمودی به کسب مقام اول تا سوم قهرمانی نائل امدند.
وی گفت:  تیم اخلاق نیز حسینیه آل طاها از محله سعدی با تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی و جوایز نقدی تقدیر شد د گفتنی است مسابقات والیبال درسطح ناحیه ویژه خواهران و مسابقات ورزشی فوتسال دانش آموزان و پایگاه های بسیج در حال برگزاری است. 
در پایان از حوزه مقاومت بسیج امام حسن عسکری علیه السلام، حوزه امام حسن مجتبی علیه السلام، حوزه کربلا تقدیر و تشکر به عمل آمد
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما