۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

تلاش مدیریت شهری شیراز برای ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی

تاریخ انتشارجمعه ۱۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۷
شهردار شیراز با تصریح بر ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی در شهر گفت: با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم.
تلاش مدیریت شهری شیراز برای ایجاد رضایت مردمی و امیدآفرینی
به گزارش حافظ خبر، محمدحسن اسدی در جلسه شورای مدیران شهرداری با قدردانی از اقدامات و تلاش‌های انجام‌شده در جهش عمرانی اظهار کرد: محرومیت‌زدایی از مناطق کم برخوردار در راس فعالیت‌های شهرداری است.

به گفته این مقام ارشد مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز؛ تکریم مردم در اولویت قرار دارد و باید با مسئولیت‌پذیری و اخلاق‌ مداری علاوه بر احترام ارباب‌رجوع، در دیدارهای چهره به چهره با مردم در مساجد، سطح منطقه همراه با یاوران شورا پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های مردم در چارچوب قانون باشیم.

اسدی با تصریح بر ایجاد رضایت مردم و امیدآفرینی در شهر تأکید کرد: با تلاش بی‌وقفه و بهینه‌سازی خدمات در ابعاد مختلف، گامی نو در خدمت به شهروندان برمی‌داریم.

شهردار شیراز همچنین بر تکریم پیمانکاران و پرداخت دیون و مطالبات آن‌ها، تصریح کرد: پیمانکاران همانند بازوی اجرایی مدیریت شهری عمل می‌کنند و باید با مشارکت آن‌ها در مسیر پیشرفت شیراز گام‌های جدی برداریم.

او در این جلسه نیز به فعالیت‌ ستاد اجرایی خدمات سفر در نوروز اشاره و بیان کرد: با بررسی آخرین اقدامات انجام‌شده در این ستاد، از برنامه ریزی و اتخاذ تمهیدات لازم به‌منظور ارائه خدمات شایسته به مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) خبرداد.

اسدی همچنین با تأکید بر فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی برای برگزاری جشن‌های نیمه شعبان گفت: باید با محوریت تشکل‌های مردمی این مراسم باشکوه برگزار شود.

شهردار شیراز از برنامه‌ریزی با مشارکت دستگاه‌های متولی برای چهارشنبه پایان سال خبر داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تمهیدات و اقدامات لازم در این زمینه را انجام دهد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۰۴۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما