۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

پایش خدمات بیمارستان حضرت امام حسن عسکری(ع) زرقان و شهید رجایی شیراز

تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۲۹
در سومین روز از بهار ۱۴۰۲، اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیمارستان های حضرت امام حسن عسکری(ع) زرقان و بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز بازدید کردند.
پایش خدمات بیمارستان حضرت امام حسن عسکری(ع) زرقان و شهید رجایی شیراز
به گزارش حافظ خبر، سید ابوالفضل هاشمی اصل معاون توسعه مدیریت و منابع و نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی به همراه دکتر «کامران راسخ» مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی و درمانی و دبیر ستاد سلامت نوروزی دانشگاه در سومین روز از سال جدید، با حضور در بخش های مختلف بیمارستان های حضرت امام حسن عسکری(ع) زرقان و بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی شیراز، فرآیندهای خدمت رسانی این دو مرکز را در تعطیلات نوروزی، مورد ارزیابی قرار دادند.

 

نماینده هیات رئیسه در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بازدید از بخش های اورژانس و اتفاقات بیمارستان حضرت امام حسن عسکری (ع) زرقان، در گفت و گو با بیماران و همراهان آنان، میزان رضایتمندی آنان را از نحوه دریافت خدمات درمانی بررسی کرد.

حضور در داروخانه بیمارستان حضرت امام حسن عسکری (ع) زرقان و بررسی ذخیره دارویی و نحوه توزیع دارو در این داروخانه، از دیگر برنامه های بازدید امروز اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه بود.



اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه در ادامه این بازدید، به بیمارستان حاج محمداسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی، به عنوان مرکز اصلی خدمت رسانی به بیماران تروما در استان فارس مراجعه کرده و ضمن بررسی آمار ورودی به این مرکز درمانی، فرآیندهای خدمت رسانی به بیماران را ارزیابی کردند.

دکتر هاشمی اصل در این برنامه از بخش های اورژانس و فوریت های جراحی این مرکز درمانی بازدید کرده و وضعیت خدمت رسانی به مصدومان بستری در این مرکز ترومای جنوب کشور را بررسی کرد.



اعضای ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این بازدیدها حلول ماه مبارک رمضان و تقارن آن با ایام نوروز را به کادر درمان این مراکز تبریک گفته و از تلاش های آنان در خدمت رسانی به بیماران در روزهای تعطیلات نوروز، قدردانی کردند.

بیمارستان حضرت امام حسن عسکری (ع) زرقان با ۳۲ تخت فعال و بیمارستان حاج محمد اسماعیل امتیاز و مرکز فوریت های جراحی شهید رجایی با ۴۰۰ تخت فعال، در ایام تعطیلات نوروز در حال ارایه خدمت به بیماران هستند.

در این بازدیدها «سید جواد پاکبازی» نماینده معاونت درمان در ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز دکتر «هامشی اصل» نماینده هیات رئیسه دانشگاه را همراهی می کرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۱۳۲
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما