۰
plusresetminus
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز:

آغاز ثبت نام نوسازی تاکسیرانی

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۷
مصطفی کیانی رحیمی رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از نوسازی تاکسی های شیراز با تلاش و پیگیری شورای شهر و پیگیری و تامین بودجه توسط شهردار محترم شیراز خبر داد .
آغاز ثبت نام نوسازی تاکسیرانی
به گزارش حافظ خبر، مصطفی کیانی رحیمی رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر شیراز از نوسازی تاکسی های شیراز با تلاش و پیگیری شورای شهر و پیگیری و تامین بودجه توسط شهردار محترم شیراز خبر داد و گفت : در چند سال اخیر هیچگونه نوسازی و تبدیل به احسن تاکسی به صورت کشوری انجام نشده و این تاخیر موجب فرسودگی و گاها از کارافتادگی تاکسی ها و به تبع آن ایجاد مشکلات و معضلاتی برای رانندگان این صنف شده است .

*بودجه نوسازی از طرف شورا و شهرداری شیراز مصوب و تامین شده و ارتباطی به نوسازی کشوری ندارد*

کیانی رحیمی اظهار داشت از مبلغ تامین شده برای نوسازی ناوگان تاکسیرانی که ۲۵۰ میلیون تومان برآورد شده ، مبلغ ۱۵۰ میلیون به صورت تسهیلات بانکی پیگیری و آماده ارائه بوده و مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان نیز کمک بلاعوض شورا و شهرداری  به رانندگان تاکسی می باشد .

این عضو شورا تصریح کرد : شهردار محترم شیراز نیز با  همراهی همیشگی و صمیمانه مصوبه شورا را اجرا و کمک بلاعوض ۱۰۰ میلیون تومانی و پرداخت  دو قسط اول  تسهیلات بانکی را نیز تقبل نمود .  

وی افزود :شهرداری به زودی ثبت نام از تاکسی ها را براساس مدل (سال ساخت) و به صورت ساختاری و با توجه به فرسودگی و مدل تاکسی ها را آغاز و حضور و دعوت از مالکان تاکسی از طریق پیامک انجام می شود .

کیانی ضمن ابراز خرسندی از اجرایی شدن طرح نوسازی توسط شورا و شهرداری این مهم را یکی از دغدغه های اصلی خود از زمان حضور در شورا دانست و گفت : قطعا رسیدگی به وضعیت و مطالبات رانندگان شریف تاکسی کمک حائز اهمیتی به مدیریت شهری و کاهش استرس و ارتقاء سطح کیفی خدمات حمل و نقل خواهد داشت .
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۳۷۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما