۰
plusresetminus
شهرداری شیراز :

پیام شهردار شیراز بمناسبت هفته قوه قضاییه

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۵
محمد حسن اسدی شهردار کلانشهر شیراز بمناسبت سالروز شهادت شهید بهشتی و یاران او و گرامیداشت هفته قوه قضاییه پیامی صادر کرد.
پیام شهردار شیراز بمناسبت هفته قوه قضاییه
به گزارش حافظ خبر، متن پیام شهردار شیراز به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب اسلامی را در حادثه تلخ و ناگوار هفتم تیر ۱۳۶۰ تسلیت و فرا رسیدن هفته قوه قضاییه را بر عموم فعالان قضایی تبریک عرض می نمایم. 

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی فرموده اند: "قوه قضاییه باید «مظهر عدالت» و «ملجأ مورد اطمینان و پناهگاه آرامش بخش مردم» برای احقاق حقوق فردی و عمومی باشد و اعتماد افکار عمومی را با تبلیغ درست به‌ دست آورد".

در سالهای اخیر مدیران و کارکنان خدوم و قضات عادل و دادگستر همه همت خود را بر تحقق آرمانهای امام خميني (ره) و منویات مقام معظم رهبری، توسعه عدل، انصاف و پیشگیری از وقوع جرم در کشور، جلوگیری از اجحاف در حق مردم و بازستانی اموال ملی و بیت المال از چنگال متجاوزان منابع ملی بوده و هست و اصلاحات اخیر دستگاه قضایی بر سلامت و پویایی این تشکیلات مهم و حاکمیتی افزوده است.

اینجانب از تلاشهای خالصانه ریاست قوه قضاییه و همچنین از مساعی دلسوزانه رییس کل محترم دادگستری فارس، معاونین، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و عموم قضات شریف قدردانی و همکاری ها و تعاملات ارزشمندشان را با شهرداری شیراز بعنوان نهاد خدمات رسان به مردم می ستایم.

محمد حسن اسدی 
شهردار شیراز
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۵۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما