۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند

تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۰
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند بازدید کرد.
بازدید رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند
به گزارش حافظ خبر، رئیس دانشگاه صبح امروز با حضور در شهر میمند و دیدار با امام جمعه این شهر، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند بازدید کرد.

سید وحید حسینی به همراه نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیروکارزین، با حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند، از واحدهای مختلف این مرکز مانند اتفاقات، داروخانه، رادیولوژی، زایشگاه و اتاق پزشکان بازدید کرد.



او همچنین در گفت و گو با پزشکان و کارکنان مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند، در جریان نحوه ارائه خدمات قرار گرفت و در گفت و گو با بیماران و مراجعان نیز میزان رضایتمندی از دریافت خدمات سلامت را جویا شد.

مسوول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر تسریع در ارائه خدمات سلامت با امکانات و تجهیزات موجود، از راه اندازی درمانگاه تخصصی در میمند با حمایت خیرین سلامت این شهر اشاره کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند با ارائه خدماتی مانند ویزیت پزشک، مامایی، آزمایشگاه، داروخانه، رادیولوژی، زایشگاه، جمعیتی حدود ۱۹ هزار را تحت پوشش قرار داده است.



در این بازدید معاون بهداشت و مدیر روابط عمومی دانشگاه و جمعی از مسئولان ارشد شهر میمند نیز رئیس دانشگاه را همراهی می کردند.

همچنین رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز پیش از حضور در مرکز خدمات جامع سلامت شهری روستایی شهر میمند، از محل راه اندازی درمانگاه تخصصی در این شهر بازدید کرد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۵۵۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما