۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۵
استاندار فارس و عضو شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در نشست شورای این مرکز، بر ضرورت تقویت و استفاده هر چه بیشتر از توانمندی های تخصصی اعضای هیات علمی پژوهشی شاغل در مراکز تحقیقاتی دانشگاه تاکید کرد.
برگزاری نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب
به گزارش حافظ خبر، محمدهادی ایمانیه با بیان اهمیت توانمندی اعضای هیات علمی پژوهشی در زمینه های گوناگون گفت: توانمندسازی هرچه بیشتر و بهره برداری بهینه از دانش و توان اعضای هیات علمی پژوهشی، نیازمند برنامه ریزی است.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز ضمن استقبال از رهنمود استاندار فارس، از برنامه ریزی برای برگزاری کارگاه های آموزشی و توانمندسازی و همچنین نشست های گفت و گو با اعضای هیات علمی پژوهشی دانشگاه، با هدف پاسخگویی به نیازهای آنان خبر داد.

دکتر «محمد هاشم هاشم پور» تقویت حمایت از طرح های پژوهشی و فناورانه را از دیگر اقدامات معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برشمرد.

این عضو هیات علمی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از این نشست افزود: در بازه زمانی سال های 1398 تا 1400 و با یک روند کمی فزاینده، 102 مقاله پژوهشگران مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از جمله اعضای هیات علمی پژوهشی، در مجلات معتبر بین المللی نمایه شده در پایگاه های ISI، Pubmed ، Scopus و ESCI، منتشر شده است.

 هاشم پور ادامه داد: همچنین در بازه زمانی سال های 1398 تا 1400 و با یک روند کیفی فزاینده، به مقالات پژوهشگران این مرکز از سوی پژوهشگران ایران و سایر کشورهای جهان، 835 بار استناد شده است که نشانگر کیفیت مطلوب مقالات منتشر شده با وابستگی سازمانی(Affiliation) این مرکز تحقیقاتی است.

در نشست شورای عالی مرکز تحقیقات طب سنتی و تاریخ طب دانشگاه، همچنین نتایج ارزشیابی سه سال اخیر این مرکز، از سوی دکتر «نگار آذرپیرا»، دبیر شورای عالی مراکز تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ارایه و پیرامون ارتقای عملکرد علمی این مرکز تحقیقاتی، هم اندیشی شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۶۰۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما