۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

برگزاری نشست ارتقای آموزشی بخش های قلب و جراحی قلب

تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۴۷
نشست ارتقای آموزشی بخش های قلب و جراحی قلب در بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی شیراز، با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد.
برگزاری نشست ارتقای آموزشی بخش های قلب و جراحی قلب
به گزارش حافظ خبر، رییس دانشگاه در این نشست ضمن قدردانی از تلاش اساتید و مدیران گروه های آموزشی و مسوولان بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی در ارایه خدمات آموزشی و درمانی در دانشگاه، هدف از برگزاری این نشست را همفکری در راستای ارتقای وضعیت آموزشی بیمارستان های نمازی و شهید دکتر فقیهی در بخش قلب و جراحی قلب و به روز رسانی روند ارایه خدمات آموزشی درمانی دانشگاه عنوان کرد.



سید وحید حسینی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت های مسوولان دانشگاه، تلاش در راستای مدیریت منابع، نیروی انسانی و پرداخت مطالبات اساتید، پزشکان و کارکنان دانشگاه است، افزود: با تلاش ها و اقدامات انجام شده در این راستا، بسیاری از تجهیزات درمانی دانشگاه در 20 ماه گذشته، به روز رسانی و بیش از 400 تخت به مجموع تخت های بیمارستانی دانشگاه افزوده شده که 42 مورد آن، تخت های مراقبت های ویژه است.


مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با تاکید بر تاثیر همراهی و همدلی اساتید و مدیران گروه های آموزشی در تصمیم گیری های کلان به ویژه در ارتقای وضعیت آموزشی دانشگاه، به بررسی موارد مطرح شده در این نشست پرداخت.

دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه، دکتر «سید ابوالفضل هاشمی اصل» معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و دکتر «سید حسام الدین نبوی زاده» رییس دانشکده پزشکی نیز در این نشست پیرامون وضعیت آموزشی و اقدامات انجام شده در بخش های درمانی بیمارستان ها و مراکز آموزشی درمانی دانشگاه، توضیحاتی ارایه دادند.


جمعی از اساتید و مسوولان بیمارستان های نمازی، شهید دکتر فقیهی و قلب الزهرا(س) نیز دیگر اعضای این نشست هم اندیشی بودند که گزارشی از وضعیت آموزشی بخش های قلب و جراحی قلب، میزان ضریب اشغال تخت های این بخش ها و عوامل تاثیرگذار در ارتقای وضعیت آموزشی ارایه کردند و به تبادل نظر درباره موارد مطرح شده در این نشست پرداختند.



این نشست صبح امروز چهارشنبه، بیست و هشتم تیر 1402 در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۷۰۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما