۰
plusresetminus
جهاد دانشگاهی:

دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه‌ساز اقتدار کشور است

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۴۳
رئیس جهاددانشگاهی فارس تلاش‌ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه‌ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست و گفت: دستاوردهای این صنعت بزرگ در حوزه‌های غیرنظامی نیز حائز افتخار و توجه است .
دستاوردهای صنایع دفاعی زمینه‌ساز اقتدار کشور است
به گزارش حافظ خبر، به‌مناسبت روز صنایع دفاعی، دکتر امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس به همراه جمعی از معاونان و مدیران این نهاد با نماینده وزارت دفاع در استان فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار ضمن معرفی ظرفیت‌های پژوهشی، فرهنگی و آموزشی طرفین، زمینه‌های همکاری و گسترش و تعمیق آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
دکتر استقلال در این دیدار ضمن تبریک فرا رسیدن روز صنایع دفاعی، تلاش‌ها و دستاوردهای صنایع دفاعی را افتخار بزرگ کشور و زمینه‌ساز امنیت و بازدارندگی و اقتدار نظامی دانست و گفت: دستاوردهای این صنعت بزرگ در حوزه‌های غیرنظامی نیز حائز افتخار و توجه است.
رئیس جهاددانشگاهی فارس بیان کرد: جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد انقلابی و حافظ ارزش‌های نظام خود را همراه و در کنار مجموعه وزارت دفاع می‌داند و آمادگی دارد خدمات‌دهی و فعالیت‌های مشترک با آن مجموعه ارزشمند را بیش از پیش توسعه و تعمیق دهد.
نماینده وزارت دفاع در استان فارس و مدیرعامل صنایع الکترونیک شیراز نیز در این دیدار ضمن تقدیر از توجه جهاددانشگاهی به دستاوردهای این وزارتخانه، ظرفیت‌های بالای صنایع دفاعی برشمرد و برای همکاری‌های بیشتر اعلام آمادگی کرد.
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۳۶
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما