۰
plusresetminus
دانشگاه علوم پزشکی شیراز :

رونمایی از پوستر رویداد «احلی»

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۱
رونمایی از پوستر رویداد «احلی» با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز  با حضور رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از پوستر رویداد «احلی» (شیرین‌ترین عشق) در راستای ارایه رویداد های فرهنگی و عملیاتی ستاد اربعین حسینی دانشگاه رونمایی شد.
به گزارش حافظ خبر، رییس دانشگاه در این آیین ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به مظلومیت این امام معصوم(ع) و از خداوند خواست تا توفیق درک و شناخت راه معصومان (ع) را به ما عنایت فرماید.
دکتر «سید وحید حسینی» ضمن قدردانی از تلاش و اقدامات انجام شده از سوی اساتید، پزشکان، کارکنان، دانشجویان، اعضای بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در این سفر معنوی، ارایه خدمات و تلاش در این مسیر را زمینه سازی عاشقان اهل بیت(ع) برای ظهور حضرت مهدی(ع) عنوان کرد.
مسوول ارشد حوزه سلامت فارس از تامین دارو و ارایه خدمات بهداشتی و درمانی کمپ ‌های دانشگاه به زائران اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا اقدامات انجام شده از سوی ستاد اربعین دانشگاه مورد قبول و رضایت خداوند قرار گیرد.
دکتر «مهرداد شریفی» معاون درمان دانشگاه نیز در این آیین، ضمن قدردانی از تلاش ها و اقدامات انجام شده از سوی ستاد اربعین حسینی دانشگاه، معاونت فرهنگی و دانشجویی، اساتید، پزشکان، کارکنان، دانشجویان و اعضای بسیج جامعه پزشکی و دانشجویی در این سفر معنوی، بر ضرورت تداوم چنین اقدامات فرهنگی در دانشگاه و تهیه مقاله و اقدامات پژوهشی در این راستا تاکید کرد.
دکتر «محمدجواد راعی» معاون غذا و داروی دانشگاه نیز دیگر عضو این نشست بود که با قدردانی از اقدامات انجام شده به ویژه از داروسازان نیکوکار برای اهدای دارو در این سفر معنوی، توضیحاتی در مورد داروهای ارسالی به کمپ‌ های دانشگاه در کشور عراق ارائه داد.
همچنین دکتر «محمدحسین انباردار» معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه هدف از برگزاری این آیین را رونمایی از رویدادهای در حال انجام در سفر اربعین حسینی دانست و گفت: 8 کمپ درمانی کارکنان و بسیج جامعه پزشکی دانشگاه و 7 کمپ درمانی دانشجویی در مسیر پیاده روی بزرگ اربعین فعال هستند و به زائران حسینی، از چهارم تا شانزدهم شهریور سال جاری، خدمات سلامت محور، بهداشتی، درمانی و دارویی ارایه می دهند. 
رویداد «احلی» (شیرین‌ترین عشق) شامل اعزام کمپ ‌های درمانی دانشجویی توسط معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه، اعزام کاروان پیاده‌ روی توسط تشکل بسیج دانشگاه، اعزام کمپ ‌های درمانی توسط بسیج جامعه پزشکی دانشگاه، برگزاری مسابقه‌ کتاب کار جهادی ویژه همسفران اربعین، سفرنامه نسخه «قرار»، رادیو آنلاین اربعین، کارگاه آموزش کلام عربی ویژه کمپ ‌های درمانی، نشریه الکترونیکی و مکتوب فرهنگی، خبری و علمی، حسینیه طبیب مستند (حال و هوای کمپ‌ های درمانی و مسافران پیاده ‌روی اربعین)، چند رسانه (مستند، موشن گرافی، کلیپ، پادکست و مصاحبه) و نخستین مسابقه عکسواره «شهد شیدایی» می شود.
این آیین صبح امروز پنجشنبه، دوم شهریور 1402 در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی شیراز و با حضور معاونان، مدیران ارشد دانشگاه و دانشجویان برگزار شد. 
 
گزارشگر : منیره خسروبیگ
کد مطلب : ۲۷۸۴۵
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما